Gjest Gjest_liz_* Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 https://www.minelinser.no/index.php?page=sh...rt&Itemid=1 erfaring med disse, eller andre liknende?
FantasDick Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg har brukt disse i lengre tid, men nå bruker jeg de vanlige, uten farge. Er veldig fornøyd med både Aqua og Royal blue - jeg har blå øyne naturlig. Var det noe spesielt du lurte på?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg har brukt disse i lengre tid, men nå bruker jeg de vanlige, uten farge. Er veldig fornøyd med både Aqua og Royal blue - jeg har blå øyne naturlig. Var det noe spesielt du lurte på? jeg har naturlig ganske lyseblå øyne, men kunne tenkt meg at de kunne bli bitte litt mørkere.. synes de er litt for "intense" hvis du skjønner. vil royal blå gjøre at mine øyne blir litt mørkere? så utrolig bra å høre erfaringer fra en som har prøvd
Gjest redstar Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Har ei vennine som bruker de linsene, og er veldig fornøyd med dem:) Lykke til
Gjest ts Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg har brukt disse i lengre tid, men nå bruker jeg de vanlige, uten farge. Er veldig fornøyd med både Aqua og Royal blue - jeg har blå øyne naturlig. Var det noe spesielt du lurte på? og en ting til: denne aqua fargen, ser den "fake" ut? sånn skikkelig turkisaktig?
FantasDick Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 jeg har naturlig ganske lyseblå øyne, men kunne tenkt meg at de kunne bli bitte litt mørkere.. synes de er litt for "intense" hvis du skjønner. vil royal blå gjøre at mine øyne blir litt mørkere? så utrolig bra å høre erfaringer fra en som har prøvd Min øyne er relativt blå, men verken lyse eller mørke. Med Royal Blue blir de mer klar blå i fargen, men mørkere og mer dempet. og en ting til: denne aqua fargen, ser den "fake" ut? sånn skikkelig turkisaktig? Happy.gif Nei, Aqua ble overraskende fin og naturlig, på meg i alle fall! De ble pent blå med litt grønt i (tenk hav med lys strand i sydligere strøk). Jeg kan forsøke å legge ved noen bilder senere.
Gjest ts Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Min øyne er relativt blå, men verken lyse eller mørke. Med Royal Blue blir de mer klar blå i fargen, men mørkere og mer dempet. Nei, Aqua ble overraskende fin og naturlig, på meg i alle fall! De ble pent blå med litt grønt i (tenk hav med lys strand i sydligere strøk). Jeg kan forsøke å legge ved noen bilder senere. du er en engel takk!
Gjest ts Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 til deg saphireh!! jeg har nå fått focus linsene i vanlige blå. de var faktisk utrolig fine på meg. ganske lik min egen farge, men litt mørkere.. så det så veldig naturlig ut.. men jeg er fortsatt nysgjerrig på aqua fargen. er denne lysere og mer intens enn blå? vet jeg har spurt om noe liknende før, men er så spent på å høre håper du kan hjelpe og beskrive den litt iforhold til blå takk!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 har prøvd de, ikke noe for meg!
FantasDick Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 til deg saphireh!! jeg har nå fått focus linsene i vanlige blå. de var faktisk utrolig fine på meg. ganske lik min egen farge, men litt mørkere.. så det så veldig naturlig ut.. men jeg er fortsatt nysgjerrig på aqua fargen. er denne lysere og mer intens enn blå? vet jeg har spurt om noe liknende før, men er så spent på å høre håper du kan hjelpe og beskrive den litt iforhold til blå takk! Oj, hadde helt glemt av denne tråden, beklager! Fint at Royal blue passet til din øyefarge! Aqua er litt lysere i tonen, med mer grønt i. Skal sjekke om jeg finner noen bilder! Naturlig øyefarge. Royal Blue. Aqua. Dårlige bilder, beklager, men det var det beste jeg hadde på denne pc'n.
Gjest ts Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Oj, hadde helt glemt av denne tråden, beklager! Fint at Royal blue passet til din øyefarge! Aqua er litt lysere i tonen, med mer grønt i. Skal sjekke om jeg finner noen bilder! Naturlig øyefarge. Royal Blue. Aqua. Dårlige bilder, beklager, men det var det beste jeg hadde på denne pc'n. tusen takk! klarte ikke vente, så bestilte aqua. disse var overrskende fine på, og er stor fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå