Gå til innhold

Merking av høst/vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor begynner det å bli kaldt nå så vi var ute å kjøpte varmere sko til han. De er mørke i fargen både utpå og inni så jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få merka dem. Han går i barnehage. Noen tips?

Finnes det lapper spesielt til å feste på sko eller? Har strykelapper her hjemme, men regner ikke med det går an å stryke det på sko eller?

Setter pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet
Her vi bor begynner det å bli kaldt nå så vi var ute å kjøpte varmere sko til han. De er mørke i fargen både utpå og inni så jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få merka dem. Han går i barnehage. Noen tips?

Finnes det lapper spesielt til å feste på sko eller? Har strykelapper her hjemme, men regner ikke med det går an å stryke det på sko eller?

Setter pris på svar:)

Brukte vanlige stykepå lapper og satt på lappen med en rettetang ( en sånn til håret ) :) .

Skrevet

Pleier å bruke klistrelapper på pløsa til skoene vi... (Kjøpes gjerne samme sted som strykelapper, og kan brukes på matbokser o.l. også.)

Eller du kan skrive med tusj på refleksen på dem. ;)

Skrevet

For det første så hang ikke klistrelappen noe særlig bra på skoen, og refleks er det ikke på dem så der kan jeg heller ikke skrive. Finner vel en løsning:)

Skrevet

Sett lappen på sålen inni. Der sitter de fra Askeladden veldig godt i hvert fall. Sånn har vi merket alle sommerskoene - så sant det er skinnsåler da, og ikke filt... men da kan man i og for seg stryke på. Vi har brukt de fra Askeladden hele tiden og i fler år nå, jeg har enda ikke opplevd at de ikke sitter på en eller annen måte.

Skrevet

Jeg har sett (i bruk, men husker ikke hvor - kanskje barnehagen?) halvmåneforma refleksmerkelapp med svart tekst, som kan klistres (eller strykes fast?) bakerst i skoen. Altså sånn at man ser den med det samme man titter nedi skoen. Noen som aner hvor disse kan komme fra? Jeg synes de så kjempekjekke ut!

Skrevet
Sett lappen på sålen inni. Der sitter de fra Askeladden veldig godt i hvert fall. Sånn har vi merket alle sommerskoene - så sant det er skinnsåler da, og ikke filt... men da kan man i og for seg stryke på. Vi har brukt de fra Askeladden hele tiden og i fler år nå, jeg har enda ikke opplevd at de ikke sitter på en eller annen måte.

Ah, det var sannelig lurt! Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...