Gå til innhold

Endelig positiv test!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Macy_*
Skrevet

Nå har vi prøvd i over 2 år, og i går fikk vi for første gang positivtest. Var egentlig ikke forberedt på det i det hele tatt. Bruker alltid å ha en ekkel følelse av at den er negativ selv om jeg tror positiv. Denne gangen tok jeg den bare fordi mensen var noen dager over tiden og ble mildt sagt sjokkert. Tok en test på kvelden i går og den var også positiv, og fra en anne eske..

Er det grunn til å frykte at jeg ikke er gravid?? Har vært litt øm i magen, hals brann,små sammen trekninger i magen.

Føler meg helt blank, skal ringe legen i dag, men vi vil jo ikke si dette til noen så derfor er det jo ikke noen andre enn dere jenter jeg kan snakke med. Blir mitt første barn om det er et barn og det tror jeg. En virkelig gledes rus som jeg ikke kan helt klare å slå meg til ro med før jeg har fått bekreftet av legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!! skjønner veldig godt følelsen din :) vi ble gravide etter 1 år med prøving og glemmer aldri den dagen vi fikk positiv test! :rødme:

ta en CB digital om du ikke tror på det :)

lykke til i svangerskapet!

Gjest Gjest_macy_*
Skrevet
GRATULERER!!!! skjønner veldig godt følelsen din :) vi ble gravide etter 1 år med prøving og glemmer aldri den dagen vi fikk positiv test! :rødme:

ta en CB digital om du ikke tror på det :)

lykke til i svangerskapet!

Takk for svar!!

Hva er en CB????,

Tar meg selv i å smile hele tiden. Det er bare så utrolig etter så mange skuffelse. Kan liksom ikke helt forstå at det virkelig er oss som skal få barn!!!

Skrevet (endret)
Gratulerer!

CB=Clearblue

Ts her, innlogget. Kan jeg kjøpe CB digital på apoteket??

Har forrestem fått time hos legen om ca 2 uker, så det blir spennende ;)

Endret av MAcy
Skrevet

Ja, CB digital kjøper du på apoteket :)

Graulerer så masse med en liten spire i magen! Og lykke til med svangerskapet, det går nok så fint så :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...