Ne0trax Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg trenger litt hjelp.. jeg blir aldrig helt fornøyid med minnefilmen jeg har laget av min tante Tone... jeg var så glad i henne.... ingenting av smerten jeg har akkurat nå som kan beskrive tapet.... her kan dere se filmen: Håper dere kan gi noen tilbakemeldinger på om den er bra eller dårlig.. Tar imot all kritikk. Tusen takk. Hilsen: Lars Robin Endret 16. september 2009 av Ne0trax
Norbertine Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Fin film. Kondolerer så mye. (Jeg ville dog rettet på en del skrivefeil, bl.a aldri (ikke aldrig), at (ikke att), ukene og dagene (ikke ukene å dagene), engel (ikke Engel), og stor bokstav etter punktum.)
Ne0trax Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Fin film. Kondolerer så mye. (Jeg ville dog rettet på en del skrivefeil, bl.a aldri (ikke aldrig), at (ikke att), ukene og dagene (ikke ukene å dagene), engel (ikke Engel), og stor bokstav etter punktum.) Takk Gåsemor. Disse feilene har jeg faktisk ikke lagt merke til i alt dette stresset.. Men kanskje ikke så rart når kroppen ikke fungere som den skal i en slik situation. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jeg ble rørt av denne minnefilmen. Så nydelig hun var. Så trist. Var det en trafikkulykke? Klem
Ne0trax Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg ble rørt av denne minnefilmen. Så nydelig hun var. Så trist. Var det en trafikkulykke? Klem Ja hun døde i en trafikkulykke, på en liten plass som heter Værøy ute i lofoten.. Takk for att du syns den var fin. varmer veldig
Pupsilure Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Jeg syntes også den var veldig fin
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Utrolig nydelig video!
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Helt utrolig fin og rørende video. Veldig fint laget. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå