Gå til innhold

Merkelig dragning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er normalt å bli tent av at to typer hetser hverandre (Sandman og Trøffelhelten)? Det må nevnes at jeg elsker den ene av dem- Trøffel, men nå føler jeg meg dradd mot Sandman også. Skjønner jo at dette er forhold som er dømt til å mislykkes, men så lenge det er liv er det vel håp. Og som bestemora mi alltid sier: "Det er håp i hengende snøre". Og i følge Trøffel er det det Sandman er utstyrt med...

Anna

Videoannonse
Annonse
Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Nei, der var du jo :)

Ja, selvsagt er det normalt. Har du ikke merket fenomenet før? Det finnes jo en løsning: Ha trekant! Slik løser alle dannede mennesker et sådant problem.

Adina M.

Gjest Anonymous
Skrevet
så lenge det er liv er det vel håp. Og som bestemora mi alltid sier: "Det er håp i hengende snøre". Og i følge Trøffel er det det Sandman er utstyrt med...

Anna

Andre sier at det er håp så lenge liket fiser - og dette er ikke åpen eller skjult latterliggjøring av sagnfigurer! Faktisk ikke latterliggjøring av Sandman, heller - det klarer han stort sett fint selv...

:ler:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Og som et alternativ til trekant; harem. Problemet med harem er selvfølgelig driftsutgiftene.

Gjest sexysadie
Skrevet

Man kan jo søke om skattefritak da.

Skrevet

For hva da? Bevaring av sjeldne dyrearter?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror skattefritaket dreier seg mer om smuss, tort og svie. Du skjønner, Sandman er etter hvert bærer av såpass mye at han har sin egen versjon av Wenche Myhres schläger:

Jeg har aids og gonoré

herpes I og II og III

men jeg lever!

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager, Sændis, jeg trodde du hadde fortalt om dette før...

Pokker, altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...