Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Lurer bare på om det er normalt å bli tent av at to typer hetser hverandre (Sandman og Trøffelhelten)? Det må nevnes at jeg elsker den ene av dem- Trøffel, men nå føler jeg meg dradd mot Sandman også. Skjønner jo at dette er forhold som er dømt til å mislykkes, men så lenge det er liv er det vel håp. Og som bestemora mi alltid sier: "Det er håp i hengende snøre". Og i følge Trøffel er det det Sandman er utstyrt med... Anna
Gjest Adina Madeleine Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 Nei, der var du jo Ja, selvsagt er det normalt. Har du ikke merket fenomenet før? Det finnes jo en løsning: Ha trekant! Slik løser alle dannede mennesker et sådant problem. Adina M.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #3 Skrevet 12. august 2003 så lenge det er liv er det vel håp. Og som bestemora mi alltid sier: "Det er håp i hengende snøre". Og i følge Trøffel er det det Sandman er utstyrt med... Anna Andre sier at det er håp så lenge liket fiser - og dette er ikke åpen eller skjult latterliggjøring av sagnfigurer! Faktisk ikke latterliggjøring av Sandman, heller - det klarer han stort sett fint selv...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. august 2003 #4 Skrevet 12. august 2003 Og som et alternativ til trekant; harem. Problemet med harem er selvfølgelig driftsutgiftene.
Gjest sexysadie Skrevet 12. august 2003 #5 Skrevet 12. august 2003 Man kan jo søke om skattefritak da.
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2003 For hva da? Bevaring av sjeldne dyrearter?
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Jeg tror skattefritaket dreier seg mer om smuss, tort og svie. Du skjønner, Sandman er etter hvert bærer av såpass mye at han har sin egen versjon av Wenche Myhres schläger: Jeg har aids og gonoré herpes I og II og III men jeg lever!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Beklager, Sændis, jeg trodde du hadde fortalt om dette før... Pokker, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå