Gjest dalieo Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Så nettopp en reklame for Jonathan Antins hårpleieserie "Jonathan Product". Kjente han igjen fra en realityserie om salongen hans som gikk på tv norge (?) tidligere. Her er han, kanskje noen flere kjenner han igjen? Han er visstnok en kjent frisør i USA, men her i Norge selges produktene på Vita.. Ble litt skeptisk, trodde produktene hans kun selges i frisørsalonger. Uansett, er det noen som har prøvd?
Gjest Gjest_isabella_* Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Så nettopp en reklame for Jonathan Antins hårpleieserie "Jonathan Product". Kjente han igjen fra en realityserie om salongen hans som gikk på tv norge (?) tidligere. Her er han, kanskje noen flere kjenner han igjen? Han er visstnok en kjent frisør i USA, men her i Norge selges produktene på Vita.. Ble litt skeptisk, trodde produktene hans kun selges i frisørsalonger. Uansett, er det noen som har prøvd? Jeg har brukt jonathan sine produkter i ca 1 uke nå, og jeg bare elsker den. jeg har et tykt og pistrete hår som jeg har slete mye med. Men endelig har jeg funnet noen produkter som gjør håret mitt silke mykt og det holder seg i flere dager. Det eneste jeg har å si er at shampoo'en og balsamen jeg bruker er litt vanskelig å fordele i håret, men det er abselutt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå