Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)

jeg trenger ikke late som jeg vet hva mange uvitende mennesker er sikre på

Endret av Melchizedek
Videoannonse
Annonse
Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Jammen den der er helt grei, vite noe om det oversanselige er umulig ettersom kunnskap/ da'at er og forblir der hvor det nå engang er på livets tre.

Skrevet

Fint for deg. :)

Gjest Solipsist
Skrevet

Jeg er solipsist. Fordi jeg ikke trenger late som jeg vet hva mange uvitende agnostikere later som de vet.

Kanskje russell's tekopp fins der ute. Kanskje tankene mine er like mye tekopp.

Skrevet

Jeg er agnostiker i den forstand jeg er tannfe-agnostiker (for å sitere Dawkins).

Gjest VinglePetter
Skrevet
Jeg er agnostiker i den forstand jeg er tannfe-agnostiker (for å sitere Dawkins).

Jeg er Julenisse-agnostiker selv. Ingen grunn til å avskjære muligheten for at julenissen faktisk eksisterer. Ingen har til dags dato greid å motbevise ved hjelp av den vitenskaplige metode, at han ikke eksisterer.

Og hvis enten vitenskapen eller Julenissen er humbug, vil jeg helst tro på Julenissen.

Det er morsomst.

Gjest Rosinbolledeig
Skrevet
Jeg er Julenisse-agnostiker selv. Ingen grunn til å avskjære muligheten for at julenissen faktisk eksisterer. Ingen har til dags dato greid å motbevise ved hjelp av den vitenskaplige metode, at han ikke eksisterer.

Og hvis enten vitenskapen eller Julenissen er humbug, vil jeg helst tro på Julenissen.

Det er morsomst.

Før var jeg en tviler.Nå er jeg ikke riktig sikker lenger...

Skrevet

WOW!

Far out man! Si meg, - hva røyker du egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...