Gjest Melchizedek Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 (endret) jeg trenger ikke late som jeg vet hva mange uvitende mennesker er sikre på Endret 15. september 2009 av Melchizedek
Gjest Langt mot Nord Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jammen den der er helt grei, vite noe om det oversanselige er umulig ettersom kunnskap/ da'at er og forblir der hvor det nå engang er på livets tre.
Gjest Solipsist Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg er solipsist. Fordi jeg ikke trenger late som jeg vet hva mange uvitende agnostikere later som de vet. Kanskje russell's tekopp fins der ute. Kanskje tankene mine er like mye tekopp.
Eplefe Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg er agnostiker i den forstand jeg er tannfe-agnostiker (for å sitere Dawkins).
Gjest VinglePetter Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Jeg er agnostiker i den forstand jeg er tannfe-agnostiker (for å sitere Dawkins). Jeg er Julenisse-agnostiker selv. Ingen grunn til å avskjære muligheten for at julenissen faktisk eksisterer. Ingen har til dags dato greid å motbevise ved hjelp av den vitenskaplige metode, at han ikke eksisterer. Og hvis enten vitenskapen eller Julenissen er humbug, vil jeg helst tro på Julenissen. Det er morsomst.
Gjest Rosinbolledeig Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg er Julenisse-agnostiker selv. Ingen grunn til å avskjære muligheten for at julenissen faktisk eksisterer. Ingen har til dags dato greid å motbevise ved hjelp av den vitenskaplige metode, at han ikke eksisterer. Og hvis enten vitenskapen eller Julenissen er humbug, vil jeg helst tro på Julenissen. Det er morsomst. Før var jeg en tviler.Nå er jeg ikke riktig sikker lenger...
Skvaldersjura Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 WOW! Far out man! Si meg, - hva røyker du egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå