Gå til innhold

Andre menn kontakter meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er gift, noe "alle" vet. Men vi har hatt et ganske trøblete forhold i noen år nå, noe som jeg har holdt ganske tett om. Vil likevel prøve å få dette til å funke. Mannen min har vært borte i noen måneder nå pga jobb, og i mellomtiden er det flere typer jeg kjenner gjennom jobb og annet som har tatt kontakt med meg for å møtes over et glass vin, lunsj, osv. Jeg har aldri flørtet eller vist noen interesse for dem, men har syntes det var koselig å møte dem og ta en prat. I etterkant har jeg sett noen fellestrekk:

- De er single.

- De har spurt hvordan mannen min har det, eller hvordan det går med oss. Enten tilfeldig, eller via omveier. (husker ikke helt nøyaktig alle gangene).

En av dem har også bare tatt kontakt med meg via chat og meldinger noen ganger om ulike ting, og gitt meg komplimenter om danseferdighetene mine :ler: .

Så: Er de interesserte i meg og vil sjekke ut mulighetene, eller er de bare hyggelige og kameratslige? Er det mulig at de har catchet at jeg ikke er helt lykkelig i forholdet? Jeg er innmari dårlig på slikt, og vil bare høre deres generelle tanker rundt dette. Spesielt mennene her inne.

Jeg har alltid tenkt på meg selv som en "andeunge", ikke en "svane", selv om jeg kanskje har kommet meg med åra. Så jeg lurer derfor også på om jeg har truffet blink med mistankene mine, eller om det hele kommer av at jeg har et oppblåst ego. Hmmmmmm.... :vetikke:

Endret av Sheherasade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, når menn ber deg ut og spør hvordan det står til i forholdet ditt så er det vel liten tvil om at de er interessert på ett eller annet plan? Trenger du spørre her om det liksom`?

Skrevet
Altså, når menn ber deg ut og spør hvordan det står til i forholdet ditt så er det vel liten tvil om at de er interessert på ett eller annet plan? Trenger du spørre her om det liksom`?

Ja, det er jo ikke sånn at de spør rett ut i klartekst akkurat, da. Det er mer at de spør hvordan han har det, osv. Som sagt, jeg husker ikke akkurat ordlyden i hvordan vi har kommet inn på emnet hver gang, men ofte har det blitt til at vi har snakket om statusen på forholdene våre. :klaske:

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Spør du TS om motivasjonen disse mennene måtte ha eller er dette mer et spørsmål om de er en indikasjon på at forholdet skranter mer enn du trodde ettersom de plukker opp subtile signaler?

Du har svart på dette selv med: "Vil likevel prøve å få dette til å funke".

Skrevet
Spør du TS om motivasjonen disse mennene måtte ha eller er dette mer et spørsmål om de er en indikasjon på at forholdet skranter mer enn du trodde ettersom de plukker opp subtile signaler?

Du har svart på dette selv med: "Vil likevel prøve å få dette til å funke".

Forholdet skrangler. Det vet jeg. Men som sagt, ja, vi vil prøve litt til. For jeg er veldig glad i mannen min. Det var ikke det jeg spurte om.

Det jeg spurte om var om dere tror jeg har rett i mine antagelser i hva motivasjonen for de andre mennene er, eller om jeg er helt på bærtur i mine antagelser. For det kan det godt hende jeg er. :blink:

Vil bare høre hva andre utenfra tror utifra slik jeg oppfatter det.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Litt til eller...

Mannen min har vært borte i noen måneder nå pga jobb, og i mellomtiden er det flere typer jeg kjenner gjennom jobb og annet som har tatt kontakt med meg for å møtes over et glass vin, lunsj, osv.

Det er i den siste tiden slike tilnærmelser har skjedd, er dette noe nytt (nå) ettersom du spør her?

Skrevet
Litt til eller...

Det er i den siste tiden slike tilnærmelser har skjedd, er dette noe nytt (nå) ettersom du spør her?

Hmmm. Det er jo litt ulikt. To av dem har vel hatt litt kontakt med meg en stund, mens to andre nå i det siste. Ikke lett å gi et entydig svar på det.

Grunnen til at jeg spør her nå er at det i det siste har blitt litt mere, så derfor er det jo også lettere å begynne å trekke noen konklusjoner. Tror jeg.

Men i stedet for å svare på mitt innledningsspørsmål med spørsmål tilbake, er jeg nysgjerrig på å høre hva du tenker om det hele.

Skrevet

Tror rett og slett at de liker deg veldig godt, og håper på et kameratslig forhold. Og kanskje noe mer med tiden :) (håper de sikkert)

Ta det som et kompliment du :)

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Først og fremst så ser du noe som problematisk, akkurat hva vites ei.. mulig du har en gryende følelse. Når din mann har vært borte noen uker og forholdet er ikke like sterkt så er det mulig du ikke legger så mange bånd på deg selv. Mulig det hele kan være at du liker å være en svane nå, du tør mer og liker denne oppmerksomheten.

Dette er kan ha forsterket den allerede tilstedeværende konflikten i heimen, som du nå har hatt en liten pause fra, du leter etter en løsning/ forsoning.

Is there any relief in sight?

Skrevet
Først og fremst så ser du noe som problematisk, akkurat hva vites ei.. mulig du har en gryende følelse. Når din mann har vært borte noen uker og forholdet er ikke like sterkt så er det mulig du ikke legger så mange bånd på deg selv. Mulig det hele kan være at du liker å være en svane nå, du tør mer og liker denne oppmerksomheten.

Dette er kan ha forsterket den allerede tilstedeværende konflikten i heimen, som du nå har hatt en liten pause fra, du leter etter en løsning/ forsoning.

Is there any relief in sight?

Jeg konstaterer at du fremdeles ikke svarer på hva du tror er motivet for at de tar kontakt, men at du heller prøver å psykoanalysere meg. ;)

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Det eneste jeg har å gå etter er hva du sier, men jeg følger ikke deg helt i din unlatenhet av viktig info. omkring hva disse mennene har sagt. Du slår meg ikke som en person med dårlig hukommelse :fy_fy:

Skrevet (endret)
Det eneste jeg har å gå etter er hva du sier, men jeg følger ikke deg helt i din unlatenhet av viktig info. omkring hva disse mennene har sagt. Du slår meg ikke som en person med dårlig hukommelse :fy_fy:

Neivel? Hvor godt husker du de nøyaktige ordene som brukes på ting som har skjedd noen uker/måneder tilbake? I hvert fall fra samtaler du ikke har noen grunn til å legge deg på minnet der og da? Og hva i all verden skal denne "fy-fy" bety??? :ler:

Og hvorfor gidder du å svare på denne tråden når du plent nekter å svare på det jeg prøver å få klarhet i her? :fy_fy:

(og selvsagt har du bare det jeg sier å gå etter. Noe annet vil jo være umulig...) :klaske:

:filer:

Endret av Sheherasade
Gjest Langt mot Nord
Skrevet

En hadde til og med begynt å chatte, hva spurte han om.. oppskriften på vaffelrøre?

Skrevet
En hadde til og med begynt å chatte, hva spurte han om.. oppskriften på vaffelrøre?

Det virker som om du prøver å få meg til å tilstå at jeg har lagt opp til flørting og sex-prat her, noe som ikke stemmer. Hvis du hadde lest det første innlegget mitt ser du jeg skriver at jeg ikke har sendt ut noen signaler til dem om at jeg på noen måte er interessert.

Herregud, som du kjeder meg.

:filer:

Skrevet
Fint, lykke til med beilerene.

Ahaaaa! Så de ER interesserte! Takk! :tommelsmil:

Skrevet

Min første tanke er at det er litt spesielt at så mange er såpass åpenlyst interessert selv om du er gift...

Skrevet

Slik jeg ser det dater du andre menn mens du er gift. Er ikke det signal godt nok til at menn lodder stemningen for noe mer! Vil i hvert fall tro at sannsynligheten er stor.

Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med denne tråden.

Startet du den for å få oss til å bøye oss i støvet over hvor utrolig populær du er, eller ønsker du at vi skal fortelle at alle disse mennene kun er ute etter å utveksle hekleoppskrifter?

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet

Du har tydeligvis ikke hengt med på "kan kvinner og menn være venner"-tråden hvor vi driver og krangler om ting som dette.

Nå er jo jeg en av forkjemperne for at kvinner og menn faktisk kan være venner, fordi jeg selv har mange nære, nærmest broderlige, vennskap med det motsatte kjønn.

MEN jeg er likevel enig i en ting: når en mann virkelig går inn for å snakke med en kvinne så er det ofte i utgangspunktet ikke heeelt uten andre motiver.

Jeg ser på meg selv som en "svane", blir lagt an på av veldig mange menn og er generelt ganske innbilsk så vet ikke om du skal ta min erfaring for god fisk, men: når en mann tar meg med på en øl og graver veldig i privatlivet mitt, særlig om kjæresten min hvis jeg har det, så tenker jeg nok at det er interesse og forhåpninger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...