Gjest Pet Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg skal være statist i en film snart og har ingen anelse om hva det går ut på. Vet jo at jeg skal være i bakgrunnen, f eks på gata, men får man betalt? Får man mat og kaffe? Er det interessant? Jeg sa ja bare for å være med på noe nytt, men jeg har som sagt ikke peiling... Vet hvilken film det er, da.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det blir gjerne mye venting, så det er ikke så spennende, men det er klart at det kan jo være litt interessant å se hvor mye arbeid som ligger bak selv den minste scene. Det er vanlig å få lønn samt litt lett mat på settet, eventuelt middag hvis det er en heldagsgreie.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Det er vanlig med litt betaling, og det er gjerne litt mat også. Men ta med deg matpakke for sikkerhets skyld. Og: prøv å se så nøytral ut som mulig! Om du har for oppsiktsvekkende sminke, klær eller hår, eller på andre måter tiltrekker deg oppmerksomhet, kan de ikke bruke deg, ettersom du bare skal bære "bakgrunnsfyll" og gli anonymt inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå