Cata Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hadde aldri trodd jeg kom til å poste spørsmål om FB her, men here it comes: Er det bare hos meg chatten er gått i vranglås eller er det generelt problem? De siste 4-5 dagene har den bare blitt stående og blinke "sender", men meldingen kommer åpenbart ikke fram. (Håper nesten ikke det, for de siste dagene har jeg bare prøvd å sende "test" for å se om det funker, så kommer meldingen fram har jeg vel en del venner som tror det har klikket for meg )
Gjest Milla:)) Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Huff, jeg har det samme problemet, men jeg har hatt det i et par uker. Veldig irriterende. Har funnet ut at jeg bare får bruke MSN eller Skype, for Facebook chat har jeg gitt fullstendig opp. Får håpe de klarer å gjøre den bedre etterhvert.
Cata Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 Går det an å fjerne chatten? Nei, det tror jeg ikke, men den blir jo deaktivert hvis du klikker på "alternativer" og deretter på "koble fra". Du mister da muligheten til å se hvem som er pålogget hvis du synes det er et poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå