Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en fest om noen uker med temaet superhelter. Det må ikke være en stereotypisk superhelt altså, gjerne noe originalt og spenstig. Jeg er helt blank når det kommer til ideer. Har heller ikke lyst til å bruke masse penger på et kostyme. Noen som har noen artige forslag? Jeg er jente da, så fint med noen kvinnelige "superhelter". :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_superwoman_*
Skrevet

Jeg og ei venninne var på studentkro for 2 år siden hvor tema var superhelter, vi kjøpte et knalltøft kostyme på ebay. Vet ikke hva du legger i "mye penger", men det ble ikke så mange hundrelappene, med frakt... Dette kjøpte vi:

http://cgi.ebay.com/Sexy-Supergirl-Superwo...id=p3286.c0.m14

Finner nok flere både på e-bay (og andre nettsider som selger kostyme), søk på superwoman, så kommer det opp mye stilig :)

På e-bay kan du iallfall gjøre et kupp :)

Kostymefester er så morro når man har et kostyme som gjør at man "føler" tema! =)

Ps: Vi vant for beste kostyme ;D

Gjest Gjest_superwoman_*
Skrevet

En annen hadde t-skjorte med trykk som sto "hverdagshelten" (han hadde vel kanskje skrevet det med tusj, når jeg tenker etter;P), og hadde rød kappe :) Kreves verken særlig mye jobb eller penger for å få til dette! Syns den var god også!:)

Skrevet

Jeg likte Superwoman-kostymet, får vel ta en titt på e-bay. Er som du sier veldig artig at man virkelig føler temaet. Haha, hverdagshelten var jo skikkelig original, da! Det får bli min nødløsning. Takk for gode råd. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...