Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Liker du som dame å bli dasket lett på rompa mens han tar deg bakfra? Er det vanlig? Dama elsker det.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg liker det, men helst litt mer enn dasking..
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Liker du som dame å bli dasket lett på rompa mens han tar deg bakfra? Er det vanlig? Dama elsker det. niks
Gjest Purple Haze Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Nope, har aldri skjønt poenget, og syns det er direkte turn off.
Rimmern Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Det er ikke noe "poeng" å skjønne. Noen liker følelsen av lettere eller hardere dasking enten midt på rumpeballene eller litt på siden, mens andre har ingen lystfølelser knyttet til det.
Gjest Slem_Pike Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Liker du som dame å bli dasket lett på rompa mens han tar deg bakfra? Er det vanlig? Dama elsker det. Greit at han gir ein liten klaps på rumpa, men om han slår 'hardt' blir eg irritert. Gubben pleier, de gangene han får lov bakfra, å gi meg ein skikkelig dask på rumpeskinka når han er ferdig Eg syns ikkje noe særlig om det, er verken turn on eller turn off. Men så gir også doggy style meg ekstremt lite så er kanskje derfor.
felgen Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Jeg er skikkelig fan av det. Bare så synd han slår så sjelden og så forsiktig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå