Gå til innhold

Hvor legge ut brudekjole for salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Giftet meg i mai,og holder nå på å prøve å selge kjolen min..Har hatt den på finn et par mnd nå uten hell.Er det noen andre steder jeg kan legge den ut? La den akkurat ut på ibryllup også..

Takker for tips! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du kanskje vurdere å endre annonsen litt?

SKriv tydelig i overskrifetn hva det er. Ex: Maggie Sotteros Dion str 38 selges.

Unngå klisjeer som nyyydelig, følte meg som en psinsesse, fikk masse komplmenter.. jadda jadda jadda, gjelder alle det.

Skriv størrelse, din høyde, din vanlige størrelse, merke og modell.

Legg ut mange bilder, ikke bare tatt fra modellene på hjemmesiden til designeren.

Kasnkej du bør justere prisen også, alt kan selges, det handler bare om pris ;)

Og det "renner jo over" av brudekjoler til salgs så du må nok ned litt i pris da se..

Gjest Slem_Pike
Skrevet

Fins nok plenty av salgssider på nettet.

Kommer på 2 i farten:

-Finn.no

-Qxl

Ellers er det bare til å søke på netthandel e.l i google så kommer det nok opp noe..

Skrevet

Takk for svar..Har allerede satt prisen et stykke under halv pris,og annonsen er fri for klisjeer ;) Og det er kun bilder av meg i den,tatt av fotografen vår..

Skrevet

Zett.no er også en side hvor man kan legge ut annonser, og det er gratis!

Ellers så kan du forsøke å publisere på nytt på finn.no (kr 25 per gang tror jeg) Det gjorde jeg 2 ganger i løpet av de tre ukene jeg hadde kjolen ute til salgs - og fikk solgt kjolen :nigo:

Skrevet

Jeg har prøvd å oppdatere et par ganger ja :) Skal prøve zett!! SÅ bra du fikk solgt din!! :bolledeig: Jeg begynner å lure på om min er litt for "u-enkel" til at den kan bli solgt egentlig... :klø:

Skrevet (endret)

Det må du gjøre ;) Jepp, veldig deilig å bli kvitt kjolen igrunn :hoppe:

Kjolen din kan lett selges den tror jeg, den er er jo enkel på sin måte (uten mye broderier m.m) :jepp: men jeg var inne å smugkikka på annonsen din :sjenert: Du har ikke noen litt større bilder av da du har den på? Det tror jeg kan vise den ytterligere frem :jepp:

Endret av MaiL
Skrevet

Det kan jeg gjøre! Gjør det og legger den ut på nytt i dag jeg :Nikke:

Ja,den er jo egentlig ganske enkel,bare veldig stor :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...