Tante Skrevet 15. september 2009 #1 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, neste steg i "sminke for tanter" lurer jeg på hva solpudder egentlig er. I forskjell til vanlig pudder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. september 2009 #2 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, neste steg i "sminke for tanter" lurer jeg på hva solpudder egentlig er. I forskjell til vanlig pudder osv. Solpudder er et pudder som brukes for å tilføre en naturlig, gylden glød. Det finnes i flere nyanser (ikke velg en for mørk nyanse), og skal helst legges over vanlig pudder eller foundation, (ikke på usminket hud altså). Solpudderet påføres gjerne med en stor kost,og man trenger ikke bruke så mye. Bare nok til å få en lett gylden farge. Til hverdags er det greit å sjekke i dagslys hvordan påføringen ser ut. Man kan også bruke litt solpudder på utringing/hals hvis man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 16. september 2009 #3 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg bruker nesten utelukkende solpudder på usminket hud, og det går helt fint. Det jevner ut huden en smule og gir fin glød. (Jeg bruker et helt uten skimmer.) Faktisk synes jeg det har lettere for å kake seg litt med foundation under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 16. september 2009 #4 Del Skrevet 16. september 2009 Enig med virvel, jeg bruker det ofte på usminket hud, bruker sjelden foundation. Her har du et ganske lyst solpudder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 16. september 2009 #5 Del Skrevet 16. september 2009 Det kommer nok mye an på hudtype. Jeg har blandingshud med fet t-sone og lett for å få urenheter. Bruker jeg solpudder uten skikkelig grunnlag (foundation) blir det skjoldete utover dagen. Det legger seg også i porene og gjør at jeg får uren hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå