Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)

1234

Endret av Melchizedek
Videoannonse
Annonse
Gjest Langt mot Nord
Skrevet

..fra hvor kommer alt dette sinne(t)?

Gjest Melchizedek
Skrevet
..fra hvor kommer alt dette sinne(t)?

hvilket sinne ?

Skrevet
Mens agnostikerene sitter og ser på en krangel ingen av dem kan vinne.

Høres kjedelig ut.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Egentlig hipp som happ, om man er alpha eller omega.

Gjest VinglePetter
Skrevet (endret)
2 av dem kaller verandre idioter. Mens agnostikerene sitter og ser på en krangel ingen av dem kan vinne.

Du forstår at dette kun gjelder de som gidder å bry seg? Altså de du finner på diskusjonsforumer som dette?

Og til din informasjon er de største uvennene de med forskjellig religiøs overtro. Ser du ateister starte religionskriger med hverandre?

Og ja vi skjønte hva du ville frem til. Du er herved opphøyd til overmenneske med den aller høyeste moralen her inne. Gratulerer.

Endret av VinglePetter
Skrevet
2 av dem kaller verandre idioter. Mens agnostikerene sitter og ser på en krangel ingen av dem kan vinne.

Noe du skriver for å provosere og såre! Som om det var så uventet...? Vi begyner å kjenne barnestrekene dine nå.

Vi er engasjerte, og gir uttrykk for våre meninger ja! Men idioter? Det er de fleste her på forumet ikke villig til å kalle sine meddebbattanter. Den værste fienden i så måte er de likegyldige, for de bryr seg ikke om andre enn seg selv. Varm kaffe og kald cola er bra saker det serru! Men begge deler spytter vi ut når de er lunkne!

Gjest Melchizedek
Skrevet
Noe du skriver for å provosere og såre! Som om det var så uventet...? Vi begyner å kjenne barnestrekene dine nå.

Vi er engasjerte, og gir uttrykk for våre meninger ja! Men idioter? Det er de fleste her på forumet ikke villig til å kalle sine meddebbattanter. Den værste fienden i så måte er de likegyldige, for de bryr seg ikke om andre enn seg selv. Varm kaffe og kald cola er bra saker det serru! Men begge deler spytter vi ut når de er lunkne!

Jeg kaller ikke dere idioter. Jeg sier at religiøse og ateister kaller hverandre idioter. Jeg er agnostiker så jeg ser på den idiotiske krangelen mellom religiøse og ateister men jeg har ikke kalt noen av dere idioter

Skrevet
Jeg kaller ikke dere idioter. Jeg sier at religiøse og ateister kaller hverandre idioter. Jeg er agnostiker så jeg ser på den idiotiske krangelen mellom religiøse og ateister men jeg har ikke kalt noen av dere idioter

Så hva startet du denne tråden for da??

Skrevet

jeg er personlig kristen, og går vel da under kategorien religiøs her?

Jeg kaller ingen idiot, men mener at folk må få tro, eller la være å tro, på hva enn de vil. Man kommer vel ingen steder ved å kalle andre idiot?

Gjest Melchizedek
Skrevet
Så hva startet du denne tråden for da??

Jeg vet ikke jeg husker ikke en gang at jeg startet denne tråden.

Skrevet

Jeg er ateist, men kaller ikke religiøse for idioter. Har respekt for andres tro og livssyn, og forventer samme respekt tilbake :)

Gjest Melchizedek
Skrevet

oki ikke alle men noen gjør det de mest fanatsike på vær sin side av vel la oss si blokken

Skrevet
Jeg er ateist, men kaller ikke religiøse for idioter. Har respekt for andres tro og livssyn, og forventer samme respekt tilbake :)

På en måte er jeg er enig i dette, men det er også slik at det må skilles mellom snørr og bart, sak og person.

Jeg forbeholder meg retten til å kalle påstander idiotiske (som f.eks flat/ung jord) og jeg gjør det uavhengig av tro/livssyn. Dette er ikke noe enkelte liker og hopper rett ned i skyttergropa og plaffe vilt med slikt som ".. ingen respekt for andre... buuhuu.."

Noen ting folk sier ER så absurd at man faktisk må få lov å kommentere det som det er.

Dessuten, respekt for tro og livssyn er ikke noe jeg gir ut i det hele tatt. Jeg gir ut min respekt til PERSONER og ikke til livssyn eller religion.

Jeg har f.eks på ingen måte respekt for kristendommen eller islam som ideologi, men jeg har respekt for flere kristen og muslimer.

Jeg har IKKE respekt for de (religion eller ei) som ser på meg som fortapt/underliggende/satans barn/ond/umoralsk osv. For hvorfor skal jeg respektere de og deres tro/livssyn når de i samme åndedrag sier har jeg er uten moral+++

Er det ikke litt slik at om man som ateist kaller en kristen for idiot så er man respektløs, men kaller man derimot en annen ateist for idiot er man ærlig ?

Skal absurde påstander hentet fra diverse ideologier stå ukonfrontert fordi man ikke kan si hvor idiotiske de er med at man da ikke viser respekt for andre religion ?

Skrevet
Du forstår at dette kun gjelder de som gidder å bry seg? Altså de du finner på diskusjonsforumer som dette?

Og til din informasjon er de største uvennene de med forskjellig religiøs overtro. Ser du ateister starte religionskriger med hverandre?

Og ja vi skjønte hva du ville frem til. Du er herved opphøyd til overmenneske med den aller høyeste moralen her inne. Gratulerer.

Nei det har du rett i! Stalins borgerkrig og drap av det vesle antallet av 200 millioner av sine egne innbyggere er da ikke for noe å regne...

Skrevet
1234

Bare det faktum at du jo kan telle til fire,viser at du slett ikke er helt uten håp...Så gi ikke opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...