Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Som et innlegg til debatten om menn ogkvinner bare kan være venner så oppfordres det til å lese artikkelen her http://www.dn.no/borspause/article1741793.ece Håper kvinner viser moral og ansvar og ikke fortsetter å utnytte menn sin biologi vidre. Verden er kald og kynisk nok slik som det er nå...
Gjest Purple Haze Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det er jo ikke de vakre kvinnenes skyld at menn forvandles til bablende idioter når de ser dem
Ella_Grey Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg tror ALLTID at de bare vil småprate ved kaffemaskinen!
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Det er jo ikke de vakre kvinnenes skyld at menn forvandles til bablende idioter når de ser dem Riktig. Men bør ikke kvinner vise et visst anvar i forhold til å utnytte denne iboende svakheten hos menn?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg tror ALLTID at de bare vil småprate ved kaffemaskinen! Ofte, men ikke alltid.
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Hva med kvinnen da? Hva med faktum at unge jenter besvimer i syn av sin helt, drar ikke kvinnen deler av denne tendensen med seg i sitt voksenliv? Har man vært flue på veggen på et kvinne/ jenteforspill forstår man at kvinnen ikke er det spor bedre. Jeg vil påstå at hun er verre! Og den påstanden står selvsagt til det motsatte er bevist, lykke til!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Riktig. Men bør ikke kvinner vise et visst anvar i forhold til å utnytte denne iboende svakheten hos menn? Nope. Ikke noe er bedre for egoet enn en siklende mann som man kan snurre rundt lillefingeren
Snipa Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Skal man i jobbmessige forhandlinger med en (eldre) mann, så hjelper det alltid å ha skjørt på. Da får jeg avtalene på plass som jeg vil ha dem.
Cullen Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Jeg har alltid hatt så dårlig selvtillit at jeg aldri ville trodd noen prøvde å sjekke meg opp før de slo meg i hodet og dro meg inn i hulen etter håret. Nå regner jeg med at ringeren på fingeren sier sitt. Montro hva de stakkars mennene ved kaffemaskinen har tenkt om de faktisk alltid har prøvd seg på meg Men tror aldri jeg kunne vært innbilsk nok til å tro at alle menn vil ned i buksa på meg, og utnytte det. Kanskje jeg er for naiv? Uansett syns jeg det er ganske kvalmende og se at jenter utnytter menn ved å stikke puppene oppi ansiktet på dem og får dem til å gjøre alle arbeidsoppgavene ens. Kanskje jeg bare er sjalu?
Ella_Grey Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 Ofte, men ikke alltid. Hadde vært bedre hvis det var særdeles sjelden. I mitt hode er småprat, småprat og ikke flørt. Å tilbringe tid på KG kommer til å gjøre at jeg slutter å møte blikket til menn, men heller stirrer i veggen eller i gulvet. Men tror aldri jeg kunne vært innbilsk nok til å tro at alle menn vil ned i buksa på meg, og utnytte det. Kanskje jeg er for naiv? Ikke jeg heller.
Anglofil Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg er ikke særlig vakker, så jeg tror ikke det blir noe "problem" for mitt vedkommende. Mvh Yvonne Endret 15. september 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Den frykten/angsten/nervøsiteten man får når man ser en kvinne man virkelig syntes er vakker kan man bli kvitt vist man jobber en del med akuratt dette...
Gjest brutal_mann Skrevet 16. september 2009 #14 Skrevet 16. september 2009 Nope. Ikke noe er bedre for egoet enn en siklende mann som man kan snurre rundt lillefingeren Og, her ligger en av de store grunnene til mengden forbannede menn her på KG begravet. Det er, mener jeg, en moralsk forpliktelse å beskytte sårbare mennesker mot seg selv. Slik jeg oppfatter kvinner så er det en flokkmentalitet som oppfordrer til å utnytte enhver svakhet en mann har så grundig som overhode mulig. At menn kan ligge igjen som følelsesmessige, og sjelelige, vrak er liksom ikke så viktig. Jeg vil påstå at i den vestlige verden er menn fritt vilt. Uansett hva det gjelder, så "fortjener" mannen å bli utnyttet. Og så lurer en på hvor hatefulle innlegg kommer fra...
Gjest Gjest- Purple Haze Skrevet 16. september 2009 #15 Skrevet 16. september 2009 Og, her ligger en av de store grunnene til mengden forbannede menn her på KG begravet. Det er, mener jeg, en moralsk forpliktelse å beskytte sårbare mennesker mot seg selv. Slik jeg oppfatter kvinner så er det en flokkmentalitet som oppfordrer til å utnytte enhver svakhet en mann har så grundig som overhode mulig. At menn kan ligge igjen som følelsesmessige, og sjelelige, vrak er liksom ikke så viktig. Jeg vil påstå at i den vestlige verden er menn fritt vilt. Uansett hva det gjelder, så "fortjener" mannen å bli utnyttet. Og så lurer en på hvor hatefulle innlegg kommer fra... Det var en spøk fra min side da. Som om jeg noen gang har hatt siklende menn jeg kunne snurre rundt lillefingeren i min nærhet
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #16 Skrevet 16. september 2009 Jeg er ikke særlig vakker, så jeg tror ikke det blir noe "problem" for mitt vedkommende. Mvh Yvonne Spør kjæresten din om det, du, din tullejente! Vakker er nettopp slik som du er. Utstråling, sjarm, individualitet og helt uten plæstik!
Anglofil Skrevet 16. september 2009 #17 Skrevet 16. september 2009 Spør kjæresten din om det, du, din tullejente! Vakker er nettopp slik som du er. Utstråling, sjarm, individualitet og helt uten plæstik! Hehe, joda, du har vel rett i det. Mvh Yvonne
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #18 Skrevet 16. september 2009 Jeg vil påstå at i den vestlige verden er menn fritt vilt. Uansett hva det gjelder, så "fortjener" mannen å bli utnyttet. Og så lurer en på hvor hatefulle innlegg kommer fra... Jeg er ikke uenig i at dette ikke er uvanlig. (dustesetning) Jeg opplever det dog ofte fra den andre sida. Det å være en kvinne som menn trives med, og som kvinner tror menn liker, har ført til at jeg ofte har måttet velge mannlige venner og/eller kvinner som er voksne og trygge i seg selv. Som et eksempel kom jeg til tredjegangsintervju i en stillilng hvor begge intervjuerne var kvinner. En av referansene mine hadde sagt at utseendet mitt kunne være et problem for meg, fordi jeg var pen og dyktig. Hun ene, med sine limegrønne skjerf og designforum klær, tittet på meg over brilleglassene og sa: "Jeg skjønner ikke at det skal presiseres at utseendet ditt er noe å skryte av!" Jeg fikk ikke jobben. Så da sier jeg, takke meg til menn, som tidvis kan bli litt mage-innsugende og stoppe ved kaffemaskinen, jeg ville allikevel aldri utnyttet dette, aldri! Jeg elsker menn, jeg herjer ikke med dem.
Gjest KateW Skrevet 16. september 2009 #19 Skrevet 16. september 2009 Hehe, joda, du har vel rett i det. Mvh Yvonne Selvsagt har jeg rett!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #20 Skrevet 16. september 2009 Tidligere forskning fra den kvinnelige evolusjonspsykologen Martie Haselton ved University of Los Angeles, antyder ifølge forskning.no at menn har en tendens til å tolke interaksjon med kvinner dit hen at kvinnene viser dem seksuell interesse, mens kvinnene oftere antar at mennene ikke er interessert i noe mer enn å småprate ved kaffemaskinen Sikkert derfor menn alltid må presisere at de har kjæreste når man prøver å være høflig med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå