Gå til innhold

Hvor gal er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer ut som...

Normalt sprø

Score: 34% Du er et stabilt menneske med normale, impulsive innfall. Det er antakelig bilde av deg under "normal" i ordboka.

Ja da er det vel håp da... :ler:

Skrevet

Score: 36%

Du er et stabilt menneske med normale, impulsive innfall. Det er antakelig bilde av deg under "normal" i ordboka.

Skrevet

Normalt sprø

Score: 38% Du er et stabilt menneske med normale, impulsive innfall. Det er antakelig bilde av deg under "normal" i ordboka.

Skrevet

Du er fornuftig, du!

Score: 16% Du har overhodet ingen ufornuftige tanker i hodet. Du har ikke bare bena godt plantet på jorda,- de har grodd fast!

Vet ikke om jeg likte dette helt, jeg! Jeg løper jo så fort jeg kan, jo!

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Score: 28% Du er et stabilt menneske med normale, impulsive innfall. Det er antakelig bilde av deg under "normal" i ordboka.

Adina M.

Gjest Anonymous
Skrevet

Normalt sprø

Score: 38% Du er et stabilt menneske med normale, impulsive innfall. Det er antakelig bilde av deg under "normal" i ordboka.

:hoho::hoho:

Skrevet

28 % og normalt sprø.

Det må jaggu være mange bilder i den ordboka.....

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Stakkars Kira... :trøste trøste: Vet du, jeg så noen stooore, fristende høyballer da jeg var nordpå. Kanskje du vil ha en til trøst, eller...? De så jammen gode ut. :wink:

Adina M.

Skrevet

Fiiin balansegang.

Score: 48% Her har vi en ekte kunstner. Du klarer med utsøkt presisjon å balansere mellom galskapen og fornuften.

Skrevet

Du er fornuftig, du!

Score: 9% Du har overhodet ingen ufornuftige tanker i hodet. Du har ikke bare bena godt plantet på jorda,- de har grodd fast!

Tenkte meg nesten det - jeg er dødskjedelig og tror kun på ting som kan bevises med håndfaste bevis.

Skrevet

Fiiin balansegang.

Score: 39% Her har vi en ekte kunstner. Du klarer med utsøkt presisjon å balansere mellom galskapen og fornuften.

Skrevet
Fiiin balansegang.  

Score: 48% Her har vi en ekte kunstner. Du klarer med utsøkt presisjon å balansere mellom galskapen og fornuften.

Hmmmm - er du meg???? :o

Jeg fikk også 48%

Skrevet

Fiiin balansegang.

:ler::ler:

Skrevet

Du kommer ut som...

Du er fornuftig, du!

Score: 8% Du har overhodet ingen ufornuftige tanker i hodet. Du har ikke bare bena godt plantet på jorda,- de har grodd fast!

YES! :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:hoho::hoho::hoho: Psykolog er kanskje en god idè...?!

Score: 66% Du er vel ikke direkte gal,- enda. Men det skal bare en liten utløsende faktor til før du tipper over gjerdet på Gaustad.

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

48%

sukk, jeg som trodde jeg var galnere,

skikkelig skuffa nå ja.... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...