Gå til innhold

Finnes det en løsning?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart seks år, og har bodd sammen i flere år. I begynnelsen av forholdet, og de første seks mnd vi bodde sammen var han veldig flink til å hjelpe til med rydding, vasking, matlaging, klesvask.. Vi var flinkere til finne på kjæresteting sammen, kom ofte med komplimenter til hverandre. Vi var begge enige om at det var viktig med kjærtegn, kos og sånt, vi hadde ofte sex og forholdet generelt fungerte bra. De siste årene har det gått i en eneste lang nedoverbakke. Han gjør utrolig sjelden eller aldri husarbeid, han vil ikke finne på noen ting lengre, kan ikke huske sist han sa noe pent til meg, kysser meg sjelden eller aldri uten at jeg ber om det - og når jeg ber om det får jeg et sukk og et raskt, slapt kyss. Sex har vi max en gang i uka, ofte går det to-tre uker mellom hver gang. Og alt må selvfølgelig skje på hans premisser. Han er alltid sliten, trøtt, dårlig, slapp.. En eller annen unnskyldning er det uansett.

Å snakke om disse tingene funker ikke, tro meg jeg har prøvd mange ganger. What to do? Pakke beautybagen og snippveska og dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Om han ikke vil kommunisere med deg så må jo det bli løsningen da. Om du ikke trives med å være et møbel i hans hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...