Gjest Tinkerbell87 Skrevet 20. september 2009 #21 Skrevet 20. september 2009 Takk Tinkerbell.. Heldigvis er smaken delt, for ville ikke "delt" kjolen min med hvem som helst.... Takk Gud for det Hadde vær kjedelig hvis alle hadde hatt samme kjole
LindaM Skrevet 20. september 2009 #22 Skrevet 20. september 2009 I tillegg til alt, ser det ut som underdelen er stiftet sammen av pappmasje fra den 3 verden. Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod My God... Så utrolig unødvendig å si! Slenge direkte dritt om andres drømmekjole. Man må ikke kommentere alt vettu. Noen ganger er det faktisk greit å la være å si sin mening. Theosin: Synes du har valgt en nydelig, spennende kjole som sikkert kler deg perfekt!! Bare gled deg over valget!
Theosin Skrevet 20. september 2009 Forfatter #23 Skrevet 20. september 2009 Takk Linda:) Jeg er totalt forelsket i kjolen , så bryr meg ikke nevneverdig mye om at han/hun ikke liker den. Regner med at det er lagt inn kun for å provosere i tillegg:)
Gjest milkyway Skrevet 21. september 2009 #24 Skrevet 21. september 2009 ah, her har også noen vært og tullet med profilen min mens de hadde sjansen! Aldri gå fra kg innlogget når du har besøk! Uansett, den var fin den :D
Nique Skrevet 21. september 2009 #25 Skrevet 21. september 2009 Kjempefin kjole, både med og uten stropper. Som LindaM sa, spennende kjole.
Gjest brud2010 Skrevet 21. september 2009 #26 Skrevet 21. september 2009 Heihei:) Jeg synes kjolen din var lekker;) Har selv forelsket meg i Maggie Sottero kolleksjonen, nydelige kjoler:) Jeg har falt for denne: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pa...amp;style=S5256
LindaM Skrevet 21. september 2009 #27 Skrevet 21. september 2009 Heihei:) Jeg synes kjolen din var lekker;) Har selv forelsket meg i Maggie Sottero kolleksjonen, nydelige kjoler:) Jeg har falt for denne: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pa...amp;style=S5256 Vakker! Maggie sottero har så utrolig mange flotte kjoler! Alle med høy prinsesse-faktor! og det liker vi!!
Theosin Skrevet 22. september 2009 Forfatter #28 Skrevet 22. september 2009 Heihei:) Jeg synes kjolen din var lekker;) Har selv forelsket meg i Maggie Sottero kolleksjonen, nydelige kjoler:) Jeg har falt for denne: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pa...amp;style=S5256 Kjempenydelig!! Får en litt Disneyprinsessefølelse av den:)
Thinkerbelle Skrevet 6. november 2009 #29 Skrevet 6. november 2009 åhhh, såå mye fint å velge i.. Jeg er litt tidlig ute, så foreløpig er det gøy bare å se hva andre skal ha slags kjoler...drømme, drømme=) Til trådstarter: ikke bry deg med hva andre sier av negative saker. Smaken er heldigvis som baken, og du hadde vel heller ikke likt at alle hadde den samme kjolen som deg:) derfor er det vel bare bra at meningene er litt delt! Lykke til, du kommer til å se ut som en prinsesse!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #30 Skrevet 6. november 2009 jeg tror den kjolen ville hengt litt på meg, da jeg er meget veldreid. Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Du har guttekropp, med andre ord??? For den modellen på bildet der - HUN er veldreid!
Thinkerbelle Skrevet 6. november 2009 #31 Skrevet 6. november 2009 Du har guttekropp, med andre ord??? For den modellen på bildet der - HUN er veldreid! Hihi:) well put!
Gjest Rebekka. Skrevet 6. november 2009 #32 Skrevet 6. november 2009 Da fikk jeg oppleve den "Wow"følelsen det er å finne den kjolen man bare vet er den riktige. Var en tur i Drammen på Anna Bee og prøvde Maggie Sotterokjoler. De som ikke har prøvd Maggie Sottero, gjør det. Kjolene sitter kjempefint!! Jeg endte med denne kjolen her: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...p;style=A3284CS , uten "ermer", og i den fargen modellen er avbildet med. Jeg er forelsket, og lurer på hva jeg skal ta meg til i de 6 mnd det tar før den kommer. (Ja 6 måneder leveringstid...!!) Vi bestillte med en gang, ingen vits i å tenke på det, det her var kjolen min:) :rødme: Hva synes dere? jeg syntes rett og slett den var nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå