Gå til innhold

Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg oppleve den "Wow"følelsen det er å finne den kjolen man bare vet er den riktige. Var en tur i Drammen på Anna Bee og prøvde Maggie Sotterokjoler. De som ikke har prøvd Maggie Sottero, gjør det. Kjolene sitter kjempefint!! Jeg endte med denne kjolen her: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...p;style=A3284CS , uten "ermer", og i den fargen modellen er avbildet med. Jeg er forelsket, og lurer på hva jeg skal ta meg til i de 6 mnd det tar før den kommer. (Ja 6 måneder leveringstid...!!) Vi bestillte med en gang, ingen vits i å tenke på det, det her var kjolen min:) :rødme:

Hva synes dere?

Skrevet

Nydelig kjole! Gratulere:) Likte ermene også jeg;)

Skrevet (endret)

Den var nydelig, og da spesielt ermene/stroppene :)

Endret av Izzie1
Skrevet

Nyyyyyydelig!

Jeg har også MS kjole (dallas) og eeeelsker den over alt på jord! hehe De har utrolig nydelige kjoler!

Skrevet

Gratulerer med nydelig kjole! Den var kjempeflott og ikke minst veldig fin farge. Enig med deg at MS kjoler er fantastiske -hadde en selv og angrer ikke et sekund. Definitivt kjolen med stor K for meg også :)

Skrevet

Kjempefin!

Jeg ville valgt den med stropper!

Skrevet

Nydelig kjole :jepp:

Skrevet

veldig fin fra livet og opp, men jeg synes det så litt ut som måkt snø med eksos i på bunnen :( Selv skal jeg ha snehvit kjole, ren som sjela mi!

Gjest kremtoppbruden
Skrevet (endret)

Jeg er av høyere rang enn milkyway, men må si meg enig her. Aldeles grusom og horribel! Grell og grim var den og.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest kremtoppbruden
Skrevet (endret)

I tillegg til alt, ser det ut som underdelen er stiftet sammen av pappmasje fra den 3 verden. :kvalm:

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest kremtoppbruden
Skrevet (endret)

skulle likt å se din kjole jeg, tinkerbell. :bryllup: tør du?

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Takk Tinkerbell.. Heldigvis er smaken delt, for ville ikke "delt" kjolen min med hvem som helst.... :fnise:

Gjest kremtoppbruden
Skrevet (endret)

jeg tror den kjolen ville hengt litt på meg, da jeg er meget veldreid.

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Igjen; supert at smaken er delt. Jeg skjønner at du prøver ditt beste på å provosere, men det fungerer ikke.

Gjest Tinkerbell87
Skrevet
skulle likt å se din kjole jeg, tinkerbell. :bryllup: tør du?

Bond, mod

Jeg skal jo ikke gifte meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...