Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hei, det er en jente i klassen som jeg har lagt merke til har sett på meg. Hun vil også gjerne stå nærme meg. Vi sitter ganske likt og oppfører oss veldig likt. Hun pleier å kaste noen blikk på meg, følger med på hva jeg gjør. Blikka var lenger før,men de blir som regel trekt fort tilbake vis jeg ser tilbake, eller så trekker jeg blikket mitt tilbake da jeg merker at hun ser på meg. Det er akuratt som hun har studert meg å lurt på om jeg var lesbisk. Hun er bifil det vet jeg. Da var mer i starten jeg merket at hun studerte meg altså så på meg, nå er det akuratt sån at hun vil bli kjent med meg. Føler seg litt tryggere på meg. Jeg er tror jeg er lesbisk. Jeg går rundt å tenker på ho, synes hun er perfekt, å tenker på smilet hennes, ser etter henne når jeg er på skolen, vi snakker sammen hver dag. Har drivd å tenkt litt og tenkte da at kanskje blikka de korte og lange blikka kanskje var at hun lurte på om jeg var lesbisk eller bifil, jeg kler meg ikke jentete for å si det sån. Har egentlig aldri vært noe intresert i gutter heller. Hun prøver å få mer kontakt med meg. Tror dere hun kan ha lurt på om jeg var lesbisk? Hørt at man kan se om noen er lesbiske, ikke alle, men noen, som regel de som ikke er så feminime.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Har dere ikke snakket sammen før? Kun blikk? Hvis dere ser mye på hverandre, og du føler en gnist, vil jeg tro den er der? Tror ikke hun ser på deg for "å finne ut om du er lesbisk", men det kan jo godt hende hun liker deg. Jeg er ikke lesbisk, men om jeg hadde tatt en fyr i å se på meg, og spesielt hvis han ser bort når jeg ser på ham, hadde jeg tenkt han liker meg/har lyst å bli kjent med meg. Jeg synes du burde ta kontakt med denne jenta jeg. Bli kjent med henne, og la henne bli kjent med deg. Om hun er bifil har hun kanskje antenner for å vite hvem som liker jenter og ikke? Lykke til!
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Har dere ikke snakket sammen før? Kun blikk? Hvis dere ser mye på hverandre, og du føler en gnist, vil jeg tro den er der? Tror ikke hun ser på deg for "å finne ut om du er lesbisk", men det kan jo godt hende hun liker deg. Jeg er ikke lesbisk, men om jeg hadde tatt en fyr i å se på meg, og spesielt hvis han ser bort når jeg ser på ham, hadde jeg tenkt han liker meg/har lyst å bli kjent med meg. Jeg synes du burde ta kontakt med denne jenta jeg. Bli kjent med henne, og la henne bli kjent med deg. Om hun er bifil har hun kanskje antenner for å vite hvem som liker jenter og ikke? Lykke til! Jo da, vi har snakket sammen. Glemte å skrive det. Vi kjenner hverandre litt hverfall, men det har hendt jeg har tatt ho i å se på meg også har ho sett bort.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Ja, kan godt hende hun har lurt på om du er lesbisk. Hvis hun smugkikker på deg ofte, ville jeg tatt det som et positivt tegn. Godt mulig hun er interessert i deg.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Å se om noen er lesbisk/homofil tror jeg mer handler om kropsspråk og responsen en får fra noen med samme legning. På samme måten som dette spiller inn mellom heterofile.
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Ja, kan godt hende hun har lurt på om du er lesbisk. Hvis hun smugkikker på deg ofte, ville jeg tatt det som et positivt tegn. Godt mulig hun er interessert i deg. Da tar jeg det positivt
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Å se om noen er lesbisk/homofil tror jeg mer handler om kropsspråk og responsen en får fra noen med samme legning. På samme måten som dette spiller inn mellom heterofile. kompisen min er homo og har en sterk "gaydar" - han kan lett se hvem som er homofile bare ved å se dem på gata. jeg synes selv at det er umulig å si om kompisen min er homo - han ser veldig hetero ut, men det er vel bare fordi jeg og flere antar at dersom du er homo så er du skikkelig femi, lizzom...
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Men tror dere hun jeg snakker om kanskje har en misstanke pga blikka?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Men tror dere hun jeg snakker om kanskje har en misstanke pga blikka? Hvem bryr seg? har du lyst på henne så flørt med henne
Gjest Caylee Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Man kan ikke se på noen om de er lesbiske Forresten så burde du prøve å komme deg nærmere henne, så dere kan bli bedre kjent Kanskje en date til slut?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 Man kan ikke se på noen om de er lesbiske Forresten så burde du prøve å komme deg nærmere henne, så dere kan bli bedre kjent Kanskje en date til slut? Vi snakker sammen veldig ofte. Jeg lurer bare på om hun kanskje har en misstanke.
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 Hun prøver å stå litt nærme meg også, og blikka kommer noen ganger, korte blikk, men de kommer. Hva tror dere?
Gjest Caylee Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Vi snakker sammen veldig ofte. Jeg lurer bare på om hun kanskje har en misstanke. Det som er smart er av deg er å få henne tid å få mere mistanke. Så se på puppa hennes kanskje Jeg så mye på puppene til jentene ehe,, og noen fikk mistanke om at jeg var lesbisk, så nå sliter jeg med å ikke se ned ditt, føler jeg må rette opp blikket mitt xD
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #14 Skrevet 15. september 2009 Det som er smart er av deg er å få henne tid å få mere mistanke. Så se på puppa hennes kanskje Jeg så mye på puppene til jentene ehe,, og noen fikk mistanke om at jeg var lesbisk, så nå sliter jeg med å ikke se ned ditt, føler jeg må rette opp blikket mitt xD Ja, kanskje det, men hva tror du? Etter det jeg har skrevet, tror du hun har en misstanke?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Ja, kanskje det, men hva tror du? Etter det jeg har skrevet, tror du hun har en misstanke? Hveeeeem bryyyyr seg? Himmel jente! Spør henne! Det er kun hun som har svaret...
Gjest Caylee Skrevet 15. september 2009 #16 Skrevet 15. september 2009 Ja, kanskje det, men hva tror du? Etter det jeg har skrevet, tror du hun har en misstanke? ja, det tror jeg Du kan jo spørre henne om det? så kommer dere kanskje et skritt videre sammen?
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #17 Skrevet 15. september 2009 ja, det tror jeg Du kan jo spørre henne om det? så kommer dere kanskje et skritt videre sammen? Får å være ærlig så vet jeg ikke om jeg er klar for et forhold, men jeg får ho ikke ut av tankene, og går rundt å spørr meg om det hele tiden. Det virker som hun er litt intrisert fordi hun noen ganger steller seg nærme meg, korte blikk, i dag smilte hun til meg også. Det var en guppe greie, hun snudde seg og så rett i øynene mine mens hun smilte. Den gruppa skulle se hvor mange poeng de fikk.
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 15. september 2009 #18 Skrevet 15. september 2009 Jeg tror hun har mistenkt det. Får se hvordan det går i morra på skolen så ser vi hva som skjer Altså hvordan hun oppfører seg.
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 16. september 2009 #19 Skrevet 16. september 2009 I dag gikk det bra. Det hende hun så på meg, og hun flyttet seg også noen ganger får å stå vedsiden av meg, men så snakket vi og hadde hyggelig tone. Det var på slutten av dagen og så så jeg ikke at blikka kom, sikkert pga at vi dro 5 min etter vi hadde snakka, da var vi ferdig på skolen. Hun virker veldig intresert i å snakke med meg.
Gjest megda Skrevet 16. september 2009 #20 Skrevet 16. september 2009 Kjære deg. Denne tråden vet jeg ikke helt om jeg skal ta seriøst. Hun er bifil og du er lespisk. Dere flørter med hverandre uten at dere vil innse det selv...ehm...hallo! Spør henne om hun vil være med på kino!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå