Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tenkboksen og ba min sambo flytte ut etter at jeg fant ut at han hadde kontakt med en ex dame på mail,txt og tlf der de pratet om følelser for hverandre og det gikk så langt at de begynte og planlegge en evt reise sammen for og finne ut av ting......

Fant først ut for 2 uker siden og ba han da kutte all kontakt,smerten kom for noen dager siden da jeg igjen fant ut at her var det mye kontakt fortsatt.Ble da så såret at jeg ba han om og flytte ut,og ja var da så forbannet og såret at jeg sa til minenærmeste at her er det over og ut.

Men så har jo sinnet roet seg litt og jeg har strevd fælt med savnet og angrer veldig på at jeg ikke brukte tiden litt mer fornuftig og fikk pratet ut om ting før alle fikk vite om problemet.

Han reist til en annen by og har vært der siden,men har ringt meg mangen ganger og lovet at nå skjønte han alvoret og at jeg var i min fulle rett som ba han flytte ut.

Jeg ba han da bruke tiden på og lese gjennom alle mailene de hadde sendt til hverandre og tenke gjennom våres forhold(3 år sammen)

Han sier at han var komt til en plass i forholdet våres der han tenkte på om det skulle være oss,og at han da tabbet seg ut ved og starte flørtingen.

Men da han skjønte at han holdt på og miste meg innså han at det var meg han ville ha og orket ikke tanken på en fremtid uten meg.

Nå er jeg komt dit henn at jeg ønsker og tenke litt,og la han tenke litt og så har vi satt en dato 10 uker frem(da er min sønn bortreist med mine foreldre,så vi kan prate ut uten innblanding)og han forstår at jeg ønsker den tiden,føler jo at jeg har mistet litt av den gode trygge rammen,men føler sterkere at her må vi ordne opp.Å stole på noen kan jo fikses etter en stund......

Dilemmaet mitt er at familien min mener at jeg bør kutte ut helt(de har egentlig aldri helt likt han,men de grunnene de gir for hvorfor er ikke gode nok.Mener han jobber for lite og gjør for lite hjemme,han jobber 12t/7 dager i uken 14 dager borte og har 3 uker fri.ja jeg har irritert meg også over de grunnene at dataen blir litt for flittig brukt og at hans holdning til arbeidlivet er heller av slappet,men han jobber jo.Så da strever jeg følelse messig,venner sier jeg bør kunne lytte på mine følelser,men det er jo vanskelig når nærmeste familie sier negative ting,men har jo sagt det er mitt valg,men gir meg skyldfølelese allikavel.

Så er det andre som har slitt med meniger fra andre og hva gjør man i en slik situasjon????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det har du gjort det eneste rette. Han er ikke mannen for deg når han sitter og rører med exn, og går så langt som å bevisst planlegge å pisse på dine følelser. Se fremover. Finn en annen mann med orden i sysakene sine! (Verktøykassa...?) :gjeiper:

Skrevet

Hadde ikke villet fortsette med denne mannen jeg nei!

Fordi:

1. han har flørtet med eksen og til og med planlagt tur med henne bak din rygg mens dere var samboere

2. Han avsluttet ikke kontakten med henne, hverken av seg selv eller når du oppdaget, men holdt det gående til du oppdaget det for andre gang.

3. NÅ!!! skjønner han liksom alvoret! Kunne han ikke skjønt det før???

4. Hvordan i all verden skal du kunne stole på en mann som driver på sånn bak ryggen din? Og til og med etter at du oppdaget det og ba han om å slutte? Er du sikker på at han ikke kjører dobbeltløp med eksen i de 10 ukene dere skal ha pause? Hva om han gjør det? Dette er visst en mann som må ha neste dame ventende i tilfellet det blir slutt, tror du han tør å la være å ha kontakt med eksen når han nå henger i en tynn tråd selv? Blir det slutt, blir han jo da HELT alene, så vær obs på at reserveløsningen holdes varm

Skrevet
Blir det slutt, blir han jo da HELT alene, så vær obs på at reserveløsningen holdes varm

Enig. Men jeg vet det er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...