Bestee Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Min kjære og jeg vurderer å ta en uke i varmere strøk i midten/slutten av oktober. Siden det begynner å bli fort kaldt i Hellas, Italia, Kroatia osv lurer vi litt på Kanariøyene. Vi har aldri vært på noen av øyene, så jeg lurer på om dere har noen tips å gi meg? Vi er ute etter et stille og rolig sted med om mulig ikke altfor mange turister (selv om jeg vet at det kanskje er litt vel optimistisk når det gjelder kanariøyene). Er ikke avhengig av at det skal skje så veldig mye, er ute etter å slappe av denne gangen. Og hvis det er mulig vil vi veldig gjerne slippe altfor mange drita fulle skandinaviere som sjangler fra diskotek til diskotek.. Er dette litt mye å håpe på? Er egentlig ikke så veldig farlig om ikke alle kravene oppfylles, drar egentlig bare for å komme oss bort litt.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Min kjære og jeg vurderer å ta en uke i varmere strøk i midten/slutten av oktober. Siden det begynner å bli fort kaldt i Hellas, Italia, Kroatia osv lurer vi litt på Kanariøyene. Vi har aldri vært på noen av øyene, så jeg lurer på om dere har noen tips å gi meg? Er dette litt mye å håpe på? Er egentlig ikke så veldig farlig om ikke alle kravene oppfylles, drar egentlig bare for å komme oss bort litt. Lurer på dette selv, så jeg håper du får noen gode svar Tenerife, Lanzarote, Gran Canaria eller Fuerteventura? Hva er egentlig best? Noen som har vært flere steder?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Fuerteventura er rolig og fredelig. Men det er jo ikke så mye å se annet enn geiter. Helt ok hvis dere bare skal slappe av. Ønsker dere derimot en ferie med litt aktivitetstilbud, mer historie, flott klima, fanastisk planteliv etc etc - hva med å reise til Madeira i stedet? Har vært begge steder, og er ikke i tvil om hvor jeg vil tilbake. (Har også vært på Gran Canaria og Tenerife, aldri mer... Der er det som du sier stort sett fulle skandinaver å se...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå