Christal Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Når har dere planer om å sende ut invitasjonene? Hva blir svarfristen? Vi har tenkt å sende ut rett etter jul og svarfrist i slutten av mai.. Hva med dere (juli 2010 bruder)?
zubimaru Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Vi har allerede gitt beskjed til de som bor langt unna, en liten sånn "hold av den helga der i juli til neste år". Invitasjonene sender vel vi ut i begynnelsen av neste år vil jeg tro, eller sammen med julekortene. Svarfrist i slutten av mai her og.
tvn Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jepp, samme her også vi har gitt beskjed til de aller fleste allerede, men sender ut invitasjonene rett etter nyttår. Svarfristen tror jeg vi setter til slutten av April eller mai.
Gjest Pippelipp Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Vi sender ut nå, men nitti prosent av gjestene må komme langveisfra og mange er musikere med kalendere som fylles opp veldig lang tid i forveien. Vi gifter oss 17. juli og har satt svarfist til 1. mai.
Gjest Talula Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Planen her er å sende invitasjonene ut i februar, med svarfrist tidlig i mai. Vi har også gitt beskjed om å holde av datoen.
lilleGrethe Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Har tenkt å sende ut om ikke altfor lenge, regner med Oktober - November. Nesten halvparten av gjestene kommer fra utlandet og må bestille fly og overnatting, samt at en del av gjestene fra Norge også har lang reisevei, så da er det greit å være tidlig ute. Har ikke bestemt svarfrist enda, jeg lurte litt på mars, men kan hende det blir april her også.
Christal Skrevet 15. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2009 Vi har også gitt beskjed til de aller fleste når det gjelder dato og de må holde av datoen. Jeg vet jo at juli er en populær feriemåned og de fleste velger å bestille seg ferieturer før jul, så vi har faktisk vært inne på tanken å sende ut før jul, da de fleste kjøper feriene sine like på nyåret. MEN nå vet jo de fleste at det blir bryllup neste sommer, de som ikke ønsker å komme kjøper nok ferie likevel.. hehehe..
Sunshine Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Vi tenkte å sende ut julekort med informasjon om dato og sted, og heller vente litt med invitasjonene. Tipper vi sender ut invitasjoner i mars/april med en måned svarfrist. Men for å være ærlig har jeg ikke tenkt så mye på det enda
sorbet Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Siden vi har endel musikervenner som fort blir opptatte, kommer vi til å sende ut "save-the-date-kort" i den nærmeste fremtid. Så sender vi ut invitasjoner på nyåret. Frist for svar har jeg ikke tenkt noe over enda.
Sunshine Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Jeg lurer på hvorfor folk skal ha så lang svarfrist? Det jeg har sett er at de med kort svarfrist får svar fra alle, mens de med lange svarfrister må ringe rundt og be om svarene selv. Jeg tenker at jo lengre svarfrist, jo større sjans for at de glemmer å svare. Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå