Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hva betyr dette? "Varsel iht tvangsfullbyrdelsesloven 4-18 og 4-19" Hvis kravet ikke er betalt innen fristens utløp, iverksettes tvangsfullbyrdelse ved at ulegg begjæres. beløp 31 286kr (står det på giro/fakturaen på dette brevet jeg fikk idag) Altså tilsammen skylder jeg dette beløpet 31 286kr per dagsdato. Men jeg og inkassbyrået har avtalt at jeg skal betale 1000kr i måneden, avdrag. Men de to siste måneden (tror jeg) har jeg hatt så dårlig råd at pengene ikke strakk til. dermed fikk jeg ikke betalt 1000kr på månedlige avdragene de to siste månedene.(eller var det bare i august jeg ikke fikk betalt. jeg husker ikke helt. ihvertfall har jeg hatt så dårlig råd at jeg ikke fikk betalt et eller to avdrag i det siste) Så fikk jeg dette brevet idag. Mener inkassobyrået at 31 286kr må betales innen fristens utløp, eller mener de at månedlige avdrag på 1000kr må betales innen fristens utløp?? Hjelp. Jeg skjønte ikke dette helt. Veldig frustrert over dette nå. håper ikke jeg må betale hele beløpet på 31 286kr nå.
Suzy Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 I og med at du ikke har oppfylt de vilkårene dere har blitt enige om har antagelig hele beløpet nå forfalt. jeg vil foreslå at du tar kontakt med inkassobyrået med en gang og får ordnet opp. De er sikkert behjelpelige med å finne en løsning for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå