:-) anna Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 ... filmen dere har sett noen gang... hva er det. Mine to favoritter er La vita e bella og Den sjette sansen
Dina Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Åh, det finnes så mange gode filmer, men "La vita e bella" er også en av mine favoritter. Den danske filmen "Den eneste ene" og Pedro Almodovar`s "Alt om min mor" er også et par av mine favoritter.
Gjest lurven Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 pulp fiction u-turn matrix the green mile
Tusseline Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 O, det må definitivt bli Den sjette sansen. Har sansen for psykiskthriller, må derfor ikke glemme Don't say a word. God film!
CecilieB Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 "The Eye" er i hvertfall blandt mine absolutte favoritter. Asiatisk film på sitt beste.
CeNedra Skrevet 12. august 2003 #6 Skrevet 12. august 2003 mmm..de to beste filmene jeg vet om er The Wizard of Oz og Natural Born Killers:) og kanskje Disneys Alice in Wonderland:)
Ruby Skrevet 12. august 2003 #7 Skrevet 12. august 2003 Vaaanskelig..... Soldier Blue, er i alle fall den filmen som ga meg mest inntrykk av de filmene jeg har sett. Ellers så kan jeg jo også nevne Braveheart og Danser med Ulver...
Kaktus Skrevet 12. august 2003 #8 Skrevet 12. august 2003 Den sjette sansen, De mistenkte og Stekte grønne tomater.
Ronja Skrevet 12. august 2003 #9 Skrevet 12. august 2003 Coyote Ugly, Titanic og Livet er herlig (som flere også har nevnt).
Gjest Virvel Skrevet 12. august 2003 #10 Skrevet 12. august 2003 Schindlers Liste er og blir den beste filmen jeg noen gang har sett. Så vond og så vakker.
Livets datter Skrevet 13. august 2003 #12 Skrevet 13. august 2003 Schindlers Liste er og blir den beste filmen jeg noen gang har sett. Så vond og så vakker. + En vandring i vinmarkene + Broene over Madison County + American History X ...det er iallefall de jeg kommer på i farten!
mowgli Skrevet 13. august 2003 #13 Skrevet 13. august 2003 Den sjette sansen Meet Joe Black Legends of the fall The rock
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #14 Skrevet 13. august 2003 Schindlers Liste er den filmen som har gjort aller sterkest inntrykk på meg. Orker ikke engang tanken på å se den igjen - men den er nok en av de beste jeg har sett! Er forundret over at ingen har sagt noe om Ringenes Herre-filmene, jeg? Ville tro at det var en favoritt for mange... Min favoritt ved siden av SL er The Commitments. Liker den så innmari godt, bra musikk, fin historie og mye humor.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #15 Skrevet 13. august 2003 Forrest Gump! Forresten er det vel ikke noe i ryktene om at Schindlers niste er en matpakkefilm?
Gjest Virvel Skrevet 13. august 2003 #16 Skrevet 13. august 2003 Er forundret over at ingen har sagt noe om Ringenes Herre-filmene, jeg? Joda. Ringens Herre-filmene kommer veldig, veldig høyt opp på min liste, men jeg tenkte jeg bare skulle nevne en, siden det var snakk om den beste filmen. Det kan aldri bli noen annen enn Schindlers Liste for meg, den har bare gjort så ubeskrivelig stort inntrykk... I tillegg til den og Ringenes Herre elsker jeg Skjønnheten og Udyret, Dirty Dancing, Løvenes Konge og Den Lille Havfruen (oi, mye Disney).
Gjest Virvel Skrevet 13. august 2003 #17 Skrevet 13. august 2003 Er forundret over at ingen har sagt noe om Ringenes Herre-filmene, jeg? Joda. Ringens Herre-filmene kommer veldig, veldig høyt opp på min liste, men jeg tenkte jeg bare skulle nevne en, siden det var snakk om den beste filmen. Det kan aldri bli noen annen enn Schindlers Liste for meg, den har bare gjort så ubeskrivelig stort inntrykk... I tillegg til den og Ringenes Herre elsker jeg Skjønnheten og Udyret, Dirty Dancing, Løvenes Konge og Den Lille Havfruen (oi, mye Disney).
Gjest Tristessa Skrevet 14. august 2003 #18 Skrevet 14. august 2003 Gudfaren, ingen over, ingen ved siden.
Amber Skrevet 14. august 2003 #19 Skrevet 14. august 2003 Ringenes Herre ; Ringens Brorskap Ringenes Herre; To tårn Requiem for a Dream (grøss) American History X Bridges Of Madison County Fried Green Tomatoes City of Angels
ivanka Skrevet 14. august 2003 #20 Skrevet 14. august 2003 ble akkurat minnet på ghost dog som gikk på tv for et par dager siden. whitnail and i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå