Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... filmen dere har sett noen gang... hva er det.

Mine to favoritter er La vita e bella og Den sjette sansen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det finnes så mange gode filmer, men "La vita e bella" er også en av mine favoritter. Den danske filmen "Den eneste ene" og Pedro Almodovar`s "Alt om min mor" er også et par av mine favoritter.

Skrevet

pulp fiction

u-turn

matrix

the green mile

Skrevet

O, det må definitivt bli Den sjette sansen. Har sansen for psykiskthriller, må derfor ikke glemme Don't say a word. God film!

Skrevet

"The Eye" er i hvertfall blandt mine absolutte favoritter. Asiatisk film på sitt beste.

Skrevet

mmm..de to beste filmene jeg vet om er The Wizard of Oz og Natural Born Killers:) og kanskje Disneys Alice in Wonderland:)

Skrevet

Vaaanskelig.....

Soldier Blue, er i alle fall den filmen som ga meg mest inntrykk av de filmene jeg har sett. Ellers så kan jeg jo også nevne Braveheart og Danser med Ulver...

Skrevet

Den sjette sansen, De mistenkte og Stekte grønne tomater.

Skrevet

Coyote Ugly, Titanic og Livet er herlig (som flere også har nevnt).

Skrevet

Schindlers Liste er og blir den beste filmen jeg noen gang har sett. Så vond og så vakker.

Skrevet
Schindlers Liste er og blir den beste filmen jeg noen gang har sett. Så vond og så vakker.

+ En vandring i vinmarkene

+ Broene over Madison County

+ American History X

...det er iallefall de jeg kommer på i farten!

Skrevet

Den sjette sansen

Meet Joe Black

Legends of the fall

The rock

Skrevet

Schindlers Liste er den filmen som har gjort aller sterkest inntrykk på meg. Orker ikke engang tanken på å se den igjen - men den er nok en av de beste jeg har sett!

Er forundret over at ingen har sagt noe om Ringenes Herre-filmene, jeg? Ville tro at det var en favoritt for mange...

Min favoritt ved siden av SL er The Commitments. Liker den så innmari godt, bra musikk, fin historie og mye humor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Forrest Gump!

Forresten er det vel ikke noe i ryktene om at Schindlers niste er en matpakkefilm?

:ler:

Skrevet
Er forundret over at ingen har sagt noe om Ringenes Herre-filmene, jeg?

Joda. Ringens Herre-filmene kommer veldig, veldig høyt opp på min liste, men jeg tenkte jeg bare skulle nevne en, siden det var snakk om den beste filmen. :) Det kan aldri bli noen annen enn Schindlers Liste for meg, den har bare gjort så ubeskrivelig stort inntrykk...

I tillegg til den og Ringenes Herre elsker jeg Skjønnheten og Udyret, Dirty Dancing, Løvenes Konge og Den Lille Havfruen (oi, mye Disney). :)

Skrevet
Er forundret over at ingen har sagt noe om Ringenes Herre-filmene, jeg?

Joda. Ringens Herre-filmene kommer veldig, veldig høyt opp på min liste, men jeg tenkte jeg bare skulle nevne en, siden det var snakk om den beste filmen. :) Det kan aldri bli noen annen enn Schindlers Liste for meg, den har bare gjort så ubeskrivelig stort inntrykk...

I tillegg til den og Ringenes Herre elsker jeg Skjønnheten og Udyret, Dirty Dancing, Løvenes Konge og Den Lille Havfruen (oi, mye Disney). :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Gudfaren, ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Ringenes Herre ; Ringens Brorskap

Ringenes Herre; To tårn

Requiem for a Dream (grøss)

American History X

Bridges Of Madison County

Fried Green Tomatoes

City of Angels

Skrevet

ble akkurat minnet på ghost dog som gikk på tv for et par dager siden.

whitnail and i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...