Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #21 Del Skrevet 7. november 2009 UGG's her også, endelig tatt meg råd til å kjøpe ekte, med saueskinn inni :-) Deilig og varmt på bena! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frid Skrevet 7. november 2009 #22 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletussa Skrevet 7. november 2009 #23 Del Skrevet 7. november 2009 Camper-sko er min favoritt! Synes vinterskoene er gode, og de er litt "riflet" under så de er ikke så glatte.. Ellers har jeg et par vinterstøvletter fra El Naturalista, med fôr inni.. De er noe Pochahontas-inspirerte, kule og hverdagslige! Men vil absolutt anbefale å sjekke ut Camper.. lillevinkelsko.no eller logoshopping.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinosaur Skrevet 7. november 2009 #24 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg hadde UGGs før, men synes de fort ble veldig glatte når det ble slaps og snø på bakken, jeg gikk jo som en gammel bestemor i frykt for ikke å skli og falle. Dessuten ble det så stygge merker på dem etter snøen, selv etter impregnering. Nå har jeg et par UGGs som jeg bruker som vinter-tøfler inne, for de er jo veldig varme og gode. Ute bruker jeg støvletter uten hæl som går til litt under kneet, med ullstrømper oppi, pluss en såle. Ser fint ut til trange jeans med ullstrømpene stikkende litt ut på toppen. Ellers har jeg et par forete vintersko fra le coq sportif, de er varme og gode, men passer bare til bukser med litt vidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 7. november 2009 #25 Del Skrevet 7. november 2009 UGGs, og støvler (Hunter, Ilse jacobsen). Sneakers i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 7. november 2009 #26 Del Skrevet 7. november 2009 Har kjøpt meg et par Roots vinter-støvler som jeg trasker rundt med. Varme og gode, og ikke minst billige (kr 699,-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. november 2009 #27 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har disse Og jeg elsker dem!! De kostet 1500 kr på euro sko. Det er saueskinn inni, dype mønster under, og sitter veldig godt på foten min. Varme og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 7. november 2009 #28 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har sånne: http://www.lillevinkelsko.no/danske-andefo...run-p-2747.html :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå