Gå til innhold

Vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å kjøpe vintersko, men har ikke funnet noe på den lille plassen her vi bor. Må kanskje ta meg en shoppingtur lengre vekk..

Så trenger jeg litt inspirasjon. :)

Hvordan vintersko har du? Bilde?

Hvor er de kjøpt? Pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornyftige eller bare vakre ? ;)

Jeg har noen av hver - flere støvletter fra Bianco - de har visstnok utgått nå (og jeg må innrømme at jeg ikke egentlig syntes de var så gode å gå på) - og så har jeg praktiske Timberlands. Nike har også noen fine og gode støvler/støvletter vanligvis...

I år kan jeg tenke meg noen virkelig gode støvletter i mørk brunt, mykt kalveskinn - jeg så noen på Bislet i går - men jeg husker ikke hva butikken heter, og har nok intet bilde !

Finnes jo mange inspirerende skobutikker i Norge - liker godt Grensen skotøimagasin selv!

Skrevet
Dr.Martens :)

Samme her. Knehøye, også har jeg lagt inn ullsåler. Perfekte!

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Samme her. Knehøye, også har jeg lagt inn ullsåler. Perfekte!

KNEHØYE!? Så digg! hva kosta de? :)

Lurer på noe om uggs også.. de er vel ikke vanntette de? hva gjør du når det er slaps da?

Endret av Sandbekken
Skrevet
Lurer på noe om uggs også.. de er vel ikke vanntette de? hva gjør du når det er slaps da?

Jeg impregnerer de, da tåler de litt. I skikkelig slaps går jeg med forede gummistøvler.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg impregnerer de, da tåler de litt. I skikkelig slaps går jeg med forede gummistøvler.

ahh.. ok :) Det hadde sikkert ikke gått for meg.. her jeg bor er det slaps 90% av vinteren.. :P

Skrevet
ahh.. ok :) Det hadde sikkert ikke gått for meg.. her jeg bor er det slaps 90% av vinteren.. :P

Er vel nesten det her og, men jeg går egentlig ikke så mye. Blir jo mest ut og inn av bilen, utenom når vi går tur.

Skrevet

Knehøye doctor martens her også, ikke de vanlige med snøring, men slike med spenner. 1400 kosta de, dyrt, men jeg ser så tøff ut at det er verdt det :D

Skrevet

DR. Martens er uberkule, men de e livsfarlige på kaldt vinterføre, pga at sålen blir knallhard og de blir superglatte.

Skrevet
KNEHØYE!? Så digg! hva kosta de? :)

Tror jeg betalte ca 1700-1800 for dem :) Men de var verdt det! Syrefaste støvler er good stuff :) Ekte skinn også.

Jeg fryser veldig lett, og det er viktig for meg å holde meg varm.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Har dere noen tips til sko som ikke sklir lett på is? Jeg er livredd for glatt is! :sjenert:

Skrevet

Hunter-støvler med fleece sokk :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

Jeg har et par som går opp til ankelen, fòrede med snøring bak (pynt) og fake UGGs. De blir fort våte, da.

Skrevet

Jeg har et par ankelhøye sorte sko med snøring og pelsfor inni til "normal" bruk, også har jeg et par Sorel Joan of Arctic sko til jobb og når jeg skal være ute og base i snøen.

Skrevet

Jeg har forede Dr. Martens og et par gamle fra Tommy Hilfiger

Skrevet

Ku-støvler fra Bumper! Man får dem både med og uten helfor. Varme, praktiske og har fått utrolig mange kommentarer for dem. En dame i skobutikken ville kjøpe dem!

Sjekk Lille Vinkel! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...