Gjest Sally Mae Skrevet 15. september 2009 #1 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg hopper rett uti det med begge beina. Har vært gjest her på kg lenge, og må innrømme at jeg ikke har vært ivrig på å lese dagbøker. Kanskje naturlig siden jeg ikke kunne skrive der? Nå er jeg i hvertfall registrert bruker, og slår på stortromma med å lage meg ei dagbok i samme slengen. Jeg er forsiktig med å skrive om jobb og familie, paranoid som jeg er. Så tilgi meg om jeg går litt rundt grøten og er vag på enkelte områder. Det er lov å spørre, så lenge det er lov for meg å ikke svare. Så hva skal denne dagboka handle om? Jeg er sannelig ikke sikker. Tenkte først å lage en treningsdagbok, men til det er jeg altfor bedagelig tror jeg. Jeg har vært overvektig hele livet, med litt variasjoner innimellom. Nå har jeg tatt meg selv i nakken igjen, og denne gangen skal det vare. Det SKAL! Men noen helsefantast blir jeg aldri. Jeg skal spise god mat, kose meg med godis iblant og slange meg på sofaen en hel søndag med verdens beste samvittighet. Men så skal jeg samtidig fokusere på sunnere hverdagsmat, sjeldnere utskeielser og mer fysisk aktivitet. Slanking er et fy-ord i mitt vokabular. Livsstilsendring er det som må til for at dette skal vare. Begynte å trene igjen i går etter å ha vært lat i laaaang tid, og kjenner det i magemusklene i dag. Føles godt! Samvittigheten liker dette. Og kanskje hjelper det på i forsøket på å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sally Mae Skrevet 24. september 2009 #2 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg er virkelig ingen god dagbokforfatter, det ser jeg jo. Får se hvor lenge jeg holder kunstig liv i denne. Har trent bare en gang i uka de to ukene jeg har vært medlem av treningsstudioet. Trøster meg med at en gang i uka er mye bedre enn null ganger i uka. Må få opp energinivået, men problemet er jo at jeg ikke har energi fra før av så jeg kommer meg aldri på trening. Er så daff at det er helt utrolig. Har bare lyst til å sove og sove. Får ta dette i små steg så jeg ikke blir altfor skuffa over meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå