Gjest gutt19 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hei. Jeg har et problem som skaper mye frustrasjon for meg. Jeg "hooker" opp med en jente på samme alder som meg, vi har kjent hverandre i ca 9mnd. og har vert seksuelt aktive nesten alle de månedene. Det som skaper frustrasjonen på min side er at jeg syntes hun er så egoistisk på kosing/leking med hverandre (sexen er fin) for eksempel for noen netter siden gav jeg henne tilsammen 5 orgasmer med munn/hender utover natta uten å få noe tilbake. Er det jeg som overreagerer på det? Har prøvd å snakke med henne om at jeg syntes hun kan kose mer med meg, og hun sier at det er bare sånn hun er, og at hun ikke kan gjøre noe med det. Hun sier at hun liker å se meg ha det godt, men det virker ikke så troverdig når hun ikke gjør noe med det. Jeg har ikke sagt det ut konkret at jeg vil ha noe tilbake for det jeg gjør fordi jeg vil at hun skal gjøre det uoppfordret. Det føles ikke riktig å spørre om en "runk" eller bare litt kosing. Som sagt koser/fingrer/slikker jeg henne veldig mye og jeg kan bare komme på 2 ganger hun har gjort det samme mot meg uten at jeg gjør noe tilbake. Virker som om hun ikke gidder å gi nytelse når hun ikke får noen selv. Så hva sier dere jeg skal gjøre? Overreagerer jeg eller er hun egoistisk?
Gjest Voksen dame Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Hun er egoistisk, uten tvil. Forklaringen om at "det er bare sånn hun er" - det er bare tull. Alle kan forandre atferd hvis de virkelig ønsker det. Men det er klart, det er mye mer bekvemmelig å bare ligge og ta imot. Med den innsatsen du yter, så tror jeg det finnes mange jenter der ute som mer enn gjerne vil være sammen med deg - og gi deg masse tilbake. Men når det er sagt: Jeg forstår at du gjerne vil at hun skal kose med deg uoppfordret. Men på den annen side - hun er neppe tankeleser, så du bør i første omgang si fra hva du ønsker, og gjøre det klart for henne at du også vil ha noe ut av dette forholdet. Hvis hun ikke da tar meldingen, vel, da er hun neppe noe særlig interessert i deg uansett. (utover at du antagelig er en bra elsker)
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 De er en god del jenter some er sånn fordi fokus så lenge har vært på alt menn skal gjøre for kvinner under sex at en del av dem tror at alt handler om dem.
Gjest gutt19 Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Takker for svar. Jeg vurderer å ikke gi henne noe før je selv får noe av henne. Virker dette dumt? Hun er en super jente utenom dette jeg forteller om nå, og jeg vil ikke såre henne på noen måte. Er det noen andre måter jeg kan få henne til å forstå/bli mindre egoistisk?
pittie Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg synes du bør stoppe å tilfredsstille henne som om hun skulle vært en gudinne og du en slave i all evighet, med mindre du trives med det. Noen jenter har slike egoistiske forhold der de bare vil ha alt uten å tenke på å betale tilbake "tjenesten". Det kan hende hun rett og slett ikke liker å runke/suge menn. Noen jenter synes det er ekkelt. Så du får bare snakke med henne. Blir hun sur på noen måte, så kanskje hun burde ha en vibrator på si? :happy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå