Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dessverre har jeg svært generøs hårvekst. jeg har ikke pleid å barbere meg, men har fått meg kjæreste så da er det egentlig bare en ting å gjøre. jeg tok det meste av håret for et par dager siden og nå er jeg sår og kvisete særlig mellom rumpeballene (ja, jeg har hår overalt). selv om jeg bruker intimrens (antibakteriell gele). :(

er det beste nå å fortsette å barbere på den såre huden for å tvinge den til å godta behandlingen? eller vil det aldri bli bedre uansett? jeg vil så gjerne være sexy for kjæresten min men det ser helt umulig ut nå :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Når du har fått såre nupper er det nok best å vente litt med å barbere til det har blitt bra igjen.. om du må barbere så vær veldig fosiktig der det er vondt, helst bare dra høvelen MED hårene, ikke mot :)

Selv bruker jeg Easy shaving barbergelen til rfsu, den hjelper veldig! og man får ikke ubalanse i underlivet av den (ja, jeg fikk det av vanlig barberskum, så pass på!) Jeg bruker også den mannebarberhøvelen med 4 blader.. de høvlene til menn er mye bedre enn de pinglete greiene til damer ;)

tilslutt pleier jeg å skrubbe over med en skrubbehanske slik at jeg ikke får så mange inngrodde hår ;)

Endret av Sandbekken
Skrevet

Eller gå og ta en brasiliansk - mye, mye snillere mot huden!

Gjest Sandbekken
Skrevet
Eller gå og ta en brasiliansk - mye, mye snillere mot huden!

Men jæææævli vondt!

Skrevet
Men jæææævli vondt!

Neida - litt ubehagelig, men ikke jævlig vondt nei

Skrevet

det ser ut som jeg har bleieutslett!!! :(( huff. vet ikke hva jeg skal gjøre. blir ikke noe på meg på en stund i allefall!

takk for tipset om rfsu-geleen. jeg får prøve den. men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre til det roer seg igjen. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...