Lola89 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Okei, litt dårlig forklart dette, men jeg har klart å trykke på noen knapper som gjør at skjermbilde(f.eks facebook, og kvinnegudien) har blitt mye større så jeg må bla bortover og.. Bakrunsbilde er helt normalt, og det hjelper ikke restrte maskinen.. Tror jeg trykket shift og +, men er ikke sikker, og finner inegn minus knapp??
Gjest En gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Okei, litt dårlig forklart dette, men jeg har klart å trykke på noen knapper som gjør at skjermbilde(f.eks facebook, og kvinnegudien) har blitt mye større så jeg må bla bortover og.. Bakrunsbilde er helt normalt, og det hjelper ikke restrte maskinen.. Tror jeg trykket shift og +, men er ikke sikker, og finner inegn minus knapp?? Prøv å tryke ctrl - (altså hold nedre ctrl-knappen og trykk på minus (eller bindestrek om du vil, samme knapp). Eventuelt kan du gå til Vis i toppmenyen, og deretter velge Zoom hvis du bruker IE, eller Skalering i Firefox, og sikkert noe lignende i andre nettlesere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå