Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Del Skrevet 14. september 2009 Hei! Jeg er på jakt etter noen nye tøfler, og da tenker jeg ikke på slike vanlige.. jeg vil ha slike pose-tøfler! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? På ebay for eksempel? Men jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på... eller hva det heter på engelsk! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Del Skrevet 14. september 2009 Mener du duntøfler? Bare å google, så får du opp noen norske nettbutikker. Vet ikke hva de heter på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ralla Skrevet 15. september 2009 #3 Del Skrevet 15. september 2009 Putetøfler? De finnes på butikker som Jysk, Princess, Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Del Skrevet 15. september 2009 Putetøfler? De finnes på butikker som Jysk, Princess, Kid Ja jeg tenker på sånne som kan se ut som litt ekstra store sokker... som går til litt oppå leggen. Er det slike du også mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ralla Skrevet 16. september 2009 #5 Del Skrevet 16. september 2009 Disseer det jeg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Del Skrevet 16. september 2009 Disseer det jeg tenker på Ja, det var sånn jeg mente også! Tusen, tusen takk! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå