Gå til innhold

Er det bare jeg som reagerer på folk som bruker tights som bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte når jeg er i byen ser jeg jenter i tights... og det er greit nok det, men de bruker tights som om de skulle vært bukser! Jeg synes det ser så harry ut! Er jeg den eneste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at folk kan gå i akkurat hva de ønsker.

Du er heldig som har så lite å tenke på at du irriterer deg over slike filleting :gjeiper:

Skrevet
Jeg syns at folk kan gå i akkurat hva de ønsker.

Du er heldig som har så lite å tenke på at du irriterer deg over slike filleting :gjeiper:

ja, jeg er igrunn ganske priviligert ;)

Skrevet
ja, jeg er igrunn ganske priviligert ;)

Det må jeg si ;)

Må si jeg føler glede over å heller sette pris på andre mennesker, og ikke bruker tankene mine på å slike overfladiske ting. Føler meg ganske priviligert sjøl der ;)

Skrevet
Det må jeg si ;)

Må si jeg føler glede over å heller sette pris på andre mennesker, og ikke bruker tankene mine på å slike overfladiske ting. Føler meg ganske priviligert sjøl der ;)

Så deilig det må være å leve i en drømmeverden:)

Skrevet

Jeg var ung på åttitallet og syns det er helt, helt greit.

Skrevet
Så deilig det må være å leve i en drømmeverden:)

Eventuelt i den virkelige verden:)

Skrevet

Jeg så en dame som, istedenfor tights, gikk med gjennomsiktige strømpebukser av den shiny mørke varianten. Hun kunne likegodt gått i bare trusa og genser, fordi man kunne se alt av celulitter m mere.

Jeg tror ikke hun var helt klar over tabben..

Skrevet

Jeg synes ikke tights er fine å bruke som bukser. Bruker man tights, burde rumpa være dekket.

Men folk må få gå i det de vil.

Skrevet
Jeg synes ikke tights er fine å bruke som bukser. Bruker man tights, burde rumpa være dekket.

Men folk må få gå i det de vil.

Ja, jeg også mener selvfølgelig folk må gå i hva de vil, jeg bare lurte på om flere synes det var litt merkelig å bruke tights som bukse liksom...

Men det var tydeligvis ikke et så enkelt spørsmål som jeg mente det skulle være!

Skrevet
Ja, jeg også mener selvfølgelig folk må gå i hva de vil, jeg bare lurte på om flere synes det var litt merkelig å bruke tights som bukse liksom...

Men det var tydeligvis ikke et så enkelt spørsmål som jeg mente det skulle være!

Ja noen er enighe og ja noen er uenige.

Enkelt og greit.

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet

blir irritert hvis dama har stygg kropp og synlige cellulitter gjennom tightsen. men hvis dama har fin kropp, fine lange, slanke bein og stram rumpe så er det jo bare pent å se på. :)

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet
Haha, du blir irritert faktisk?

ikke i stor grad nei. men jeg synes det er stygt.

Skrevet

thights er noe jeg bruker under buksa om vinteren. Fordi ullstrømpebukse klør..og jeg synes thights er like hot som et stappet pølseskinn.. det er IKKE et plagg jeg vil vise noen at jeg har på for å si det slik.

Tipper det heller ikke finnes en eneste mann som foretrekker en kvinne i thights, fremfor jeans eller skjørt.

Men det er det jeg mener.

Jeg hadde thights og stor genser/topp over når jeg var 5-6år gammel.

Det var barnemoten. Jeg mener fortsatt det er barnemote for barn 1år og oppover til 8. Og thats it!

Skrevet (endret)
thights er noe jeg bruker under buksa om vinteren. Fordi ullstrømpebukse klør..og jeg synes thights er like hot som et stappet pølseskinn.. det er IKKE et plagg jeg vil vise noen at jeg har på for å si det slik.

Tipper det heller ikke finnes en eneste mann som foretrekker en kvinne i thights, fremfor jeans eller skjørt.

Men det er det jeg mener.

Jeg hadde thights og stor genser/topp over når jeg var 5-6år gammel.

Det var barnemoten. Jeg mener fortsatt det er barnemote for barn 1år og oppover til 8. Og thats it!

Bare hvis hun har sylslank ungpikekropp med trappe-/spinningræv og en saftig cameltoe. Men da er det hormonene som snakker, ikke estetikken... Men det kan oppstå et dilemma hvis skjørtet er hullkort, eller hvis jeansen klamrer seg til kroppen og har en saftig cameltoe... :plystre:

Endret av Kamikatze
Skrevet

Jeg synes at da burde man bruke tunika over den isåfall. Man kan jo like gjerne egentlig bare bruke strømpebukse, ihvertfall nå som det går mot vinter. Jeg synes også det er forskjell på tights og de buksene som er litt løsere, ikke som joggebukse, altså, men ikke like stram som tights.

Skrevet

jeg er også en av de som legger merke til og tenker mitt om folk som bruker tights som bukse. Jeg irriterer meg overhode ikke, og kan vel ikke egentlig se at det står noe sted at TS irriterer seg heller.

Grunnen til at jeg legger merke til det, er ikke fordi jeg ikke liker at folk viser frem rumpa si, det må folk gjerne gjøre for meg, men plagget tights er ofte i ett stoff som er tynt og sydd på en måte som ikke vel nødvendigvis er flatterende for rumpa uten noe over..... på lik linje med at jeg ikke synes vanlige strømpebukser er stilig som bukse, eller endel mønsterstrømpebukser og slikt, det ville vært like lite flatterende i mitt syn.

Derimot ser jeg det kommer endel elastiske bukser som er ment å sitte helt nært, som ridebukse etc, DET hadde jeg ikke reagert på! Det viser vel like mye rumpa, men det er sydd i ett stoff og i ett snitt som er ment å brukes som bukse,ikke som tights.

For meg utgjør det en forskjell.

Men irritere meg gjør jeg ikke, bare ser det, tenker at jaja.... heldigvis hver sin smak. Er helt sikkert ting jeg går i som noen ikke liker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...