Gjest TS Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Min mann er i en prosess vedr. ny samværsordning med datteren på 9 år. Han har omsorgen og hun har nylig flyttet ca 60 mil unna. Nå praktiserer vi fortsatt samvær annenhver helg, men dette er kun midlertidig. Datteren synes det er stressende å reise langt annenhver helg og det forstår jeg godt. Partene er foreløpig ikke enige om ny samværsordning. Det jeg lurer på er hvilken samværsordning andre i lignende situasjon har og gjerne litt om hvordan dette fungerer.
FangeLiv Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Vi har halvparten av avstanden som dere har, men guttungen syns likevel det blir slitsomt/kjedelig å bruke så mye tid på å reise annenhver helg. Så som regel er det vi som reiser til ham, vi kjører bil og er sammen med ham på hans hjemsted. Når han har lyst til å dra på tur, kjører vi og henter ham hit. Fungerer greit, er jo slitsomt for oss voksne å reise så masse, men vil tusen ganger heller ha det sånn enn at gutten skal grue seg til den lange turen hver gang. Er jo vi som har valgt å bo såpass langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå