Gå til innhold

Invitasjoner

Gjest LittleMe85

Anbefalte innlegg

Gjest LittleMe85
Skrevet

Hei..

Jeg har nettopp laget invitasjonene til vårt bryllup. De ble avlange i ca 10 x 20 cm.

Noen som vet hvor jeg kan fremkalle de?

Har lyst å ha de på fotopapir, men når jeg går inn på nett på fotobutikker så finner jeg bare ferdige maler jeg må bruke=(

Skrevet

hvis du harprinter selv kan du jo kjøpe fotopapir og printe ut?

Du trenger eventuelt en god skriver men kanskje noen du kjenner har det?

Skrevet

det er bare å stikke innom en fotobutikk. Størrelsen du har valgt er nokså grei skuring, det er ikke akkurat et standardmål, men nesten. Husker du julekortene før i tiden med et lite hvitt felt på kanten til å skrive hilsen? De fleste butikken har den størrelsen lagt inn. Ellers er vel de fleste nokså greie til å skreddersy noe for deg mot en liten ekstrasum.

Gjest LittleMe85
Skrevet
hvis du harprinter selv kan du jo kjøpe fotopapir og printe ut?

Du trenger eventuelt en god skriver men kanskje noen du kjenner har det?

Tenkte det ble litt billigere å bestille de ferdig printet.. Ser på fotobutikker på nett at du kan bestille en innbydelse for 7-8 kr. Og det koster jo litt med blekk og fotopapir også=)

Og om jeg bestilte ferdig printet så slapp jeg å klippe de ut i riktig format, hehe..

Gjest LittleMe85
Skrevet
det er bare å stikke innom en fotobutikk. Størrelsen du har valgt er nokså grei skuring, det er ikke akkurat et standardmål, men nesten. Husker du julekortene før i tiden med et lite hvitt felt på kanten til å skrive hilsen? De fleste butikken har den størrelsen lagt inn. Ellers er vel de fleste nokså greie til å skreddersy noe for deg mot en liten ekstrasum.

Takk det skal jeg gjøre... Eller skal i alle fall sende de en mail i første omgang for å høre hva de sier=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...