Gå til innhold

Liker du fitta di?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jeg og junior går hånd i hånd, og jeg ganske så fornøyd med han. Trofast som få, og alltid klar til strid. Hvis jeg kunne velge på nytt, så tror jeg ikke det hadde vært noe jeg ville forandret på. Spørsmålet mitt er: Er du fornøyd med fitta di? Hva liker du med den, eller hva misliker du? Hvis du kunne "velge på nytt" ville du valgt ei annen mus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker at den funker til sitt formål, noe annet gidder jeg ikke å tenke om saken, det finnes viktigere ting å ha skavanker for, hvis det var det :)

Gjest Slem_Pike
Skrevet

Er fornøyd med den, virker som den skal og er jævlig fin. Ville aldri bytta den vekk nei. Sambo elsker den for mye.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Sambo elsker den for mye.

Vinn/vinn sier nå jeg :)

Skrevet

Er veldig godt fornøyd! Den har gjort jobben sin ift barnefødsler, og i tillegg er den fin å se på, knallbra til sex og gir meg aldri noen form for problemer.

Skrevet

Jeg er fornøyd med den...den er min, er fin å se på, tenner mannen og fungerer som den skal.

Skrevet

Ja og nei. Den er helt fin, ikke for stor, ikke for liten. Den blir imidertid litt for lett sår, og bruker litt tid på å bli våt.

Vet ikke om jeg ville valgt en annen, med mindre jeg kunne fått en med samme formen, som ikke var så tørr.

Skrevet

Veldig glad i min, synes den er utrolig fin og funker som bare det.

Skrevet
Jeg og junior går hånd i hånd

Jeg tviler ikke, ut fra innleggene dine her :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...