Gå til innhold

Dekkende foundation - fins en god erstatter for Kanebo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanebo cream finish er dessverre ikke mulig å få tak i lenger :( Har vært avhengig av denne i mange år. Noen som vet om en god erstatter? Vil ha en foundation som dekker godt. Har normal hud, verken tørr eller fet. Jeg klør fort av sminke, i.d. mineralsminke kan jeg f.eks. ikke bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Declarè har 2 typer foundation i hudpleie utvalget sitt, en som er oljefri og sitter godt og en annen som er litt anti age. Declarè er jo kjent for at den passer kjempe fint for sensitiv hud, kanskje verdt å sjekke ut? Tenkte litt på siden du klør av mesteparten av sminke?

Skrevet
Declarè har 2 typer foundation i hudpleie utvalget sitt, en som er oljefri og sitter godt og en annen som er litt anti age. Declarè er jo kjent for at den passer kjempe fint for sensitiv hud, kanskje verdt å sjekke ut? Tenkte litt på siden du klør av mesteparten av sminke?

Takk for tips, skal sjekkes ut :)

Gjest Gjest_Jeanett_*
Skrevet

Har du søkt på nettet om den finnes der da?på ebay for ekempel?

Hvis ikke ville jeg prøvd en foundation som er bedre for huden for eksempel dermalogica treatment forunation :)

Skrevet
Har du søkt på nettet om den finnes der da?på ebay for ekempel?

Hvis ikke ville jeg prøvd en foundation som er bedre for huden for eksempel dermalogica treatment forunation :)

Ikke funnet den på nettet, nei. Men nå har jeg kjøpt meg en Chanel pro Lumiere, etter anbefaling fra hun som jobbet på parfymeriet. Prøvde den på huden først og jeg begynte ikke å klø. Den virket ganske dekkende også, så nå håper jeg bare den er verdt de 420 kronene :)

Skrevet

Så hvorfor ikke prøve Kanebo sin foundation sensai, det er jo nesten helt samme foundation. Den skal jeg kjøpe meg neste gang, mange som likte creme finish, liker også denne erstatteren.

Skrevet
Så hvorfor ikke prøve Kanebo sin foundation sensai, det er jo nesten helt samme foundation. Den skal jeg kjøpe meg neste gang, mange som likte creme finish, liker også denne erstatteren.

Ville ha en som var mer dekkende. Men nå har jeg altså kjøpt Chanel, og etter å ha prøvd den i dag, må jeg si jeg regner med at Sensai må være like dekkende som denne. Ganske stor forskjell fra Creme finishen, ja.

Skrevet

Kanebo Sensai Liquid Foundation (i pumpeflaske med svart kork) er veldig lik Cream Finish både i farger, finish og dekkevne. Den er litt kremaktig flytende, altså ikke helt tynn, og blir kjempefin på huden, og dessuten dekker den såpass at du trenger veldig lite for å få et flott resultat. :) Den koster litt over 300 kroner, hvis jeg ikke husker helt feil. Kanebo har også Sensai Cellular Performance foundation i krukke, men denne er litt rikere/fetere, og koster dobbelt så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...