Silje-Elin Skrevet 14. september 2009 #1 Del Skrevet 14. september 2009 Tenkte jeg skulle slenge meg på her og lage min egen lille dagbok:) Skal gifte meg 29.mai på vene Voss med min drømmemann. Er godt i gang med planlegging og i dag kom lokalet på plass. Blir i lokalene på Jordbrukskulen, som er veldig populære så heldig jeg fikk den dagen! Lørdag blir det til Bergen og se etter kjole, jippi!!!! Nå er det bare å begynne å ordne resten...tror dette skal gå kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 15. september 2009 #2 Del Skrevet 15. september 2009 Velkommen som 2010 brud til bryllupsdagbøkene!! Her har iallefall jeg fått mange gode tips - håper du opplever det samme! Kommer til å følge med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotcha Skrevet 24. september 2009 #3 Del Skrevet 24. september 2009 Hei Velkommen hit. Kjekt å følge planleggingen til andre maibruder! Fant du kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. september 2009 #4 Del Skrevet 24. september 2009 Og gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå