Gjest mariamagdalena Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg lurer på om den optimale foundation som passer for min hud i det hele tatt finnes..? Jeg har fet hud, store porer, arr etter kviser, slapp, og gusten... så da er det jo ingen lett oppgave å finne noe som passer. Har prøvd utallige, både dyre og billige. Men enten så blir porene enda tydeligere eller så er det meste feil. Da huden er fet blir hele foundation borte i løpet av relativt kort tid. Er det noen som vet om en som er god? sitter godt, dekkende, oppstrammende osv. Hadde blitt kjempeglad
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg lurer på om den optimale foundation som passer for min hud i det hele tatt finnes..? Jeg har fet hud, store porer, arr etter kviser, slapp, og gusten... så da er det jo ingen lett oppgave å finne noe som passer. Har prøvd utallige, både dyre og billige. Men enten så blir porene enda tydeligere eller så er det meste feil. Da huden er fet blir hele foundation borte i løpet av relativt kort tid. Er det noen som vet om en som er god? sitter godt, dekkende, oppstrammende osv. Hadde blitt kjempeglad Jeg syns pudderet til glow minerales er det beste, har prøvd masse forskjellig, har lignede prolemer som deg, og glow er den eneste som dekker og sitter bra. Selges på hudpleiesalonger...
Gjest Distiller Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Har du prøvd Maxfactor sin "age renew" foundation? Jeg begynte å bruke den da den kom for noen år siden, og har holdt meg til den siden da. Jeg har tidvis veldig fet og ujevn hud, i tillegg til at den er gusten og har en del synlige porer. Age renew gjør huden min jevn og fin, og jeg synes den dekker ganske bra uten å bli helt maskelignende. Er selvfølgelig vanskelig å si hva som vil funke for deg, men på min hud (som høres litt ut som din) så funker den veldig bra.
scara Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg lurer på om den optimale foundation som passer for min hud i det hele tatt finnes..? Jeg har fet hud, store porer, arr etter kviser, slapp, og gusten... så da er det jo ingen lett oppgave å finne noe som passer. Har prøvd utallige, både dyre og billige. Men enten så blir porene enda tydeligere eller så er det meste feil. Da huden er fet blir hele foundation borte i løpet av relativt kort tid. Er det noen som vet om en som er god? sitter godt, dekkende, oppstrammende osv. Hadde blitt kjempeglad Det finnes en foundation for oss alle Jeg anbefaler deg å investere i en god foundation primer. Bruk en foundation for fet hud, og pudder for fet hud - regner med du bruker hudpleie som er tilpasset hudtypen din ? Et annet triks er å påføre foundationen med svamp ved å "trykke" den på ansiktet. Jeg har rosacea og sliter med å få nok dekkevne, men etter jeg begynte med å trykke den på, så har livet blitt litt lettere
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg liker pudderfoundation til Guerlain. Dyr, men verdt pengene.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Eg har akkurat kjøpt Clarins sin smoothing foundation....den i krukke... har fet hud i tsonen, store porer og litt tørr i kinna..syns denne virker veldig bra. Dekker porer fint og gir et soft utseende på huden.
Gjest meg:) Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Hei! Det beste for huden din er: i.d foundation! Det består av bare naturlige ingredienser og null parfyme... Kostene er laget av naturhår og er kjempe gode og myke... for å få optimalt dekke bør du bruke kosten som heter: Bare Escentuals Kabuki for Full Coverage hvis det er om råder du vil dekke til mer enn andre som urenheter, rødhet og mørke ringer under øynene har de en fantastisk concealer som heter: Bare Essentuals Maximum Coverage Concealer Brush Denne lille børsten fukter du og dypper lett i den "foundation-pudderet" og påfører. Dette dekker kjempe bra og fungerer som en foundation! Bare Minerals i.d ambefales stært!
Jade Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Kommentar til "meg:)" sitt innlegg over her: Husk at ID er veldig dyrt og at det kan hende at du ikke tåler det (som alt annet). Så ikke bestill stor størrelse med det samme. Uansett hvilken foundation du velger, så sørg for å få vareprøver nok til en uke minst, så du får rett farge (det kan de hjelpe deg med i butikken), og sjekket om du tåler den, og om du liker den. Hvis ikke parfymeriet/hudpleieren kan gi deg prøveboks, så ikke gidd å kjøp.
Brudulja Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Kommentar til "meg:)" sitt innlegg over her: Husk at ID er veldig dyrt og at det kan hende at du ikke tåler det (som alt annet). Så ikke bestill stor størrelse med det samme. Uansett hvilken foundation du velger, så sørg for å få vareprøver nok til en uke minst, så du får rett farge (det kan de hjelpe deg med i butikken), og sjekket om du tåler den, og om du liker den. Hvis ikke parfymeriet/hudpleieren kan gi deg prøveboks, så ikke gidd å kjøp. Jeg klør som pokker av det, selv om det er aldri så naturlig (eller kanskje nettopp derfor). Har hørt om ganske mange andre som har opplevd det samme, så skriver under innlegget over meg - prøv på huden først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå