Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Heihei:) I vår hybel har vi en hel vegg som er dekket av hyller, noe ala de aller enkleste de har på IKEA. Denne er utrolig lite praktisk for oss og vi får nesten ikke plass til noe. Problemet er vell at det er så stort mellomrom mellom hyllene, så det er mye u-utnyttet plass. Så nå har jeg bestemt meg for å bytte ut hele driten. Derfor lurte jeg på om noen har andre IKEA hyller i hus? Hvordan er disse, hva er bra og hva er dårlig? Burde vi ha med åpen eller lukket front? Vi kan evt ha en kommode og ett par litt "tynne" hyller. Erfaring med dette? Som fattig student må jeg gjøre litt research før ett såpass stort innkjøp;)
Nr14 Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Hei:) IKEA har jo blant annet hyllesystemet BILLY. De kan kombineres med mange forskjellige moduler. Kan også bygges som hjørneløsning. Høye hyller og lave hyller, brede hyller og smale hyller. Det mest praktiske med denne serien er at du kan kombinere med forskjellige fronter. Glassdører med mønster, dører med "frosta" look eller noe annet. Da kan du jo velge å ha fronter på noe. Du kan også felle inn lys. Uansett så er det en ganske rimelig løsning og en trenger jo ikke å kjøpe alt med en gang heller. Bygge på litt etterhvert. Hvis du flytter så er det mulig du kan kjøpe til deler som gjør at det passer også på en annen plass du skal bo på. MEN, Ikea har flere hylle-system så det er sagt:) Lykke til:)
Titti72 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 På mange skap kan man kjøpe løse hyller, og sette inn etter behov. Er det mulig på din reol? Jeg har Billy bolhylle hjemme, og syns de er fine. De kommer i flere høyder, og man kan kjøpe en tilleggsdel for å få den ekstra høy (helt under taket). Jeg har glassdører påmontert, for å slippe all den støvtørkingen. De er ikke så dyre heller.
MissStiles Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jeg har også BILLY bokhyller. Synes det er kjempefine. De finnes i flere størrelser, farger +++ Billig er de og. Enkle og sette sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå