Gå til innhold

noen her som gir penger til amnesty?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

(Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, men jeg prøver her:)

Er det noen her som er med i amnesty og bidrar med penger?

Hvordan funker det egentlig?

Ble stoppet på gata i dag av en som jobbet for amnesty, og da lovde jeg på en måte å bidra med 50 kr i måneden. Jeg skrev under på et skjema eller hva jeg skal kalle det (navn,adresse mobil nr), men jeg skrev ikke ned banknummeret mitt (er litt skeptisk til sånt..hhe). Han sa han stolte på at jeg kom til å bidra, og at det var så mange som sa de skulle gjøre det men som ikke gjør det allikevel... Jeg kommer til å få skikkelig dårlig samvittighet om jeg ikke bidrar, så jeg må vite litt mer om hvordan dere som er med på det gjør det. Kan jo bare melde meg ut av det etter et par måneder allikevel så... :P

(sorry for skrivefeil o.l, håper dere forsto)

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg. Har trekk på kontoen min på 100 kroner pr mnd til Amnesty og får skattefradrag på de 1200 kr i året jeg gir for å hindre at folk blir drept, lemlestet eller urettmessig fengslet.

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet

jeg gir 50 kr i året :P men det er mye av mine penger hehe.. er ungdom så.

Skrevet

Javisst. 100 kroner trekkes automatisk fra kontoen hver måned, funker ganske greit.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg abonnerer på sms-tjenesten til Amnesty.

Gjest Slem_Pike
Skrevet

Gir ikkje. Bryr meg ikkje om mennesker eg ikkje er i slekt med eller venn med. Om eg skal gi, så gir eg heller til dyrevern organisasjoner eller noe àla redd regnskogen.

Skrevet
Gir ikkje. Bryr meg ikkje om mennesker eg ikkje er i slekt med eller venn med. Om eg skal gi, så gir eg heller til dyrevern organisasjoner eller noe àla redd regnskogen.

Er du i slekt med eller venn med regnskogen?

Gjest Slem_Pike
Skrevet
Er du i slekt med eller venn med regnskogen?

:roll:

Selvføøøøølgelig er eg det. :sarkasme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...