Gå til innhold

Gave til kjæresten etter 4 år sammen?

Gjest Gjest_teba_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_teba_*

Til fredag har kjæresten min og jeg vært sammen i 4 år. Vi bor sammen, og har tidligere gitt hverandre mange koselige og fine gaver. Føler nå at jeg har gått litt tom for ideer. Har tidligere gitt: kort, bilder, billetter til show, middag, gavekort på meg selv, klokke, klær, ++

Trenger nå noen NYE tips ?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_teba_*
Weekendtur et sted? Om du ikke har råd til utlandet, så kan du evt leie en hytte et sted i Norge.

Eller du kan lage en sånn fotobok med bilder og tekst fra 4 år sammen.

Synes også denne er kul http://personligalmanacka.paulanders.com/

Weekendtur høres koselig ut, men har ikke så god råd om dagen (går på et vikariat som går ut om to uker,så økonomien generelt er usikker).

Jobber faktisk med å lage en fotobok, men den tar det lang tid før bli ferdig ( 4 år er leeenge å forevige i bilder ;)

Men takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner at økonomien er litt ustabil så kanskje han skjønner om gaven ikke måler seg med ting du kanskje har gitt tidligere, men dere kan alltids leie dere inn på et hotellrom i byen dere bor i. Dersom dere bor i Oslo har Grims Grenka noen kule pakker som de setter sammen, "movienight in a box" "wedding night in a box" osv. :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalenderen var jo genial. Den skal jeg definitivt bestille. Til meg selv. Kjæresten min er ikke så veldig interessert i kalendere...

Men over til gavetips; Bruker han kortholder? Hva med å finne en fin kortholder og få gravert inn navnet hans?

Jeg har lett en del etter en passende kortholder og fant til slutt en som bare kostet 100 kroner (kortholder har de mange steder. Både hos gullsmeder og diverse billigbutikker). Graveringen kostet ca 50 kroner hos gullsmed (men det kommer jo an på hvor mye du ønsker å gravere inn).

Kjempefin og personlig gave til bare 150 kroner. Gjett om det slo an!

--

Eller hva med en helaften med DEG?

Hans favorittmiddag etterfulgt av heftig action i senga/sofaen/kjøkkenbenken etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg og min kjære hadde vært sammen i 3 år, laget jeg en liten boks som jeg malte helt svart med det kinesiske tenget for kjærlighet på i sølv. (dette for å gjøre boksen litt mere "manndig") Sjablongen fant jeg på panduro. Inni boksen la jeg en bunke med små lapper med en rød sløyfe rundt. I lokket hadde jeg skrevet : Jeg elsker deg fordi...

og på lappene hadde jeg skrevet mange grunner til at jeg elsker han. Han ble utrolig glad!! Vet ikke om du syns noe om ideen eller om din kjære liker slike ting.. Er ikke alle som gjør det, men min satte hvertfall pris på å få en boks med mange grunner til at jeg elsker han inni.

Skrev ting som:

du danser teite danser til teit musikk

du smiler selv når du sover

du hører på alt jeg har å si, og later som om du bryr deg.

du "stjeler" bollene i frysen

du er tolmodig

du har et hjerte av gull

og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og min kjære hadde vært sammen i 3 år, laget jeg en liten boks som jeg malte helt svart med det kinesiske tenget for kjærlighet på i sølv. (dette for å gjøre boksen litt mere "manndig") Sjablongen fant jeg på panduro. Inni boksen la jeg en bunke med små lapper med en rød sløyfe rundt. I lokket hadde jeg skrevet : Jeg elsker deg fordi...

og på lappene hadde jeg skrevet mange grunner til at jeg elsker han. Han ble utrolig glad!! Vet ikke om du syns noe om ideen eller om din kjære liker slike ting.. Er ikke alle som gjør det, men min satte hvertfall pris på å få en boks med mange grunner til at jeg elsker han inni.

Skrev ting som:

du danser teite danser til teit musikk

du smiler selv når du sover

du hører på alt jeg har å si, og later som om du bryr deg.

du "stjeler" bollene i frysen

du er tolmodig

du har et hjerte av gull

og lignende

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...