~Mocca~ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 I går oppdaterte jeg firefox på maskinen min, i dag når jeg skulle starte opp så gikk den tom for strøm i oppstarten, så det ble en litt tullete oppstart når jeg koblet på strømmen igjen. Den måtte gå igjennom mange prosesser (husker ikke hva det het) Og når jeg da skulle gå på nett med firefox så skjer det ingenting, siden kommer ikke opp. IE fungerer som normalt. Jeg har ikke så lyst til å avinstallere det for å installere det på nytt, litt redd for at jeg mister alle linkene som er lagret i favoritter. Er det noe annet jeg kan prøve?
Zzyzx Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Første bud er å starte maskinen på nytt. Er problemet der fremdeles når maskinen er restartet?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Firefoxprofilen din ligger forhåpentligvis fortsatt et sted på harddisken din, så du kan ta vare på den før du avinstallerer. Hvor og hva den heter avhenger av operativsystemet ditt og versjonen av Firefox.
generalen Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 trykk control(ctrl)+alt+delete(del) og se om firefox allerede har en prosess som kjører. Stopp i så fall denne.
~Mocca~ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg restartet maskinen i hytt og pine, men så prøvde jeg meg på installere FF på nytt, og da funket den som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå