Gå til innhold

Dyrt å pusse opp dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...ll&tot=null

Vi synes at dette huset har veldig bra beliggenhet. Skal flytte til halden og kjøpe hus pga jobb. Vi har selvfølgelig ikke ubegrenset med penger til å pusse opp for, og det er som du der en del som trengs å gjøres. Vi synes det vil holde å male og skifte fliser på kjøkkenet. Stuen tenkte vi å male gulvene hvite og lys tapet. Soverommet oppe males. Badet trenger en del oppussing, Hvor mye kan en enkel løsning komme til å koste der? Vil gjerne ha råd om hva som kan gjøres og evt ca priser. Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Vi synes at dette huset har veldig bra beliggenhet. Skal flytte til halden og kjøpe hus pga jobb. Vi har selvfølgelig ikke ubegrenset med penger til å pusse opp for, og det er som du der en del som trengs å gjøres. Vi synes det vil holde å male og skifte fliser på kjøkkenet. Stuen tenkte vi å male gulvene hvite og lys tapet. Soverommet oppe males. Badet trenger en del oppussing, Hvor mye kan en enkel løsning komme til å koste der? Vil gjerne ha råd om hva som kan gjøres og evt ca priser. Takker for svar :-)

Priser har jeg ingen peiling på, men hva som trengs å gjøres er jo opp til dere selv. Med mindre det er noe helt prekært som må tas, da.

Jeg personlig hadde konsentrert meg om å male/tapetsere om alle vegger i rom som kommer til å bli tatt i bruk umiddelbart. I tillegg ville jeg definitivt prioritert å gjøre noe med badet. Og hvis badet er tett, så kommer man lagt med ny innredning og nye fliser og andre farger. I tillegg så ville jeg nok slått inn veggen til doen. Kjøkken og gulver er ting som det er mulig å ta etter hvert som man får tid/penger til det. :)

Skrevet

be megler om å maile deg boligsalgsrapporten, og legg så ut linken, da først kan vi vurdere hvor mye dere må ppåregne i oppussing :)

Skrevet

dere kommer langt med 200.000 kr i oppussing der. da har dere et pent flislagt bad, malte vegger i alle rom og fliser på kjøkken.

min venninne kjøpte en rekkehusleilighet på 100 kvm, og på 200.000 kr fikk de nye panel vegger og nytt gulv i gang, stue, soverom og korridor. nye vinduer i stua og soverom, maling og endel nye møbler.

så de kom langt med et par hundre tusen. fra at det så ut som ei rønne til å bli lekkert og stilig.

men så klart, bad og kjøkken er de dyreste rommene å gjøre noe med. fordi fliser og fugemasse koster litt, og for ikke å snakke om innreddningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...