Gjest milkyway Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 (endret) Lotta - min egen stil, er reklamen det er snakk om. Den går hver reklamepause ca, og jeg har observert at den jentungen ser helt psykopat ut, hun blunker aldri og har det samme gliset hele reklamen igjennom. Hva er det verden har blitt til? Cyborg kids! Endret 14. september 2009 av milkyway
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Haha, jeg syntes det var noe creepy ved henne, kommenterte det til ei venninne i går men klarte ikke å påpeke hva det var! Det er i hvert fall en grusom reklame, og dansingen ser utrolig teit ut, særlig når de filmer henne fra skuldrene og opp, samtidig som man ser at hun gjør en dårlig koreografert dans!
Gjest milkyway Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Kjenner rytmæn i kroppæn, urrrgh den henger fast i hjernen min
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Hun er fæl ass. verste stemmen jeg har hørt. Spesielt Spotify-reklamene er ille. for da MÅ man høre gjennom reklamene. Jeg synes hun har skikkelig kjerring-sveis også.
Gjest milkyway Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Haha stakkar lille! Er hun ikke bare 8 eller noe? ...eller kanskje 1-2 da hun helt åpenbart er en robot.
Vulpes Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Vær nå litt snille med hva dere skriver her inne da dere, jenta er tross alt bare 11 år... Bare et barn. Kritiser heller produsentene/manageren/folka bak, i stedet for henne?
Gjest milkyway Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 De er herved kritisert for å true henne til å hole øynene oppe konstant, + dårlig dansekoreografi? nei men hun er sikkert flink og har mange fans på sin alder. Selv ser jeg ikke poenget, jeg tror nemlig ikke det der er noen som helst sin egen stil.
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Selv ser jeg ikke poenget, jeg tror nemlig ikke det der er noen som helst sin egen stil. hehe nei.. tviler på at hun ba om å få se kjerring ut på håret selv.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Du har tydeligvis ikke fått med deg hva tekstene egentlig handler om, men det kan jo være det samme. Sikkert ikke din musikksmak heller, men Lotta er faktisk utrolig flink! Sjelden man møter slike talenter. Det var bare utrolig gøy at Sony likte musikken og ville ha henne som artist. Ikke mange 11-åringer som har fått til det.. En utrolig irriterende reklame, men man kan ikke unngå å ha hørt navnet hennes hvertfall, og da har de vel oppnådd det de ville;) Man trenger forresten ikke å ha rosa hår for å ha sin egen stil. Det handler vel om litt mer enn det... selvom jeg synes rosa hår er kult;)
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Hun blunker faktisk én gang. Helt på slutten.
Gjest milkyway Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Gjør hun? For jeg syntes jeg så det da hun hopper og snurrer, etter jeg skrev denne tråden! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå