Gå til innhold

Vi har bare TV3, så jeg henger meg opp i sånt.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lotta - min egen stil, er reklamen det er snakk om. Den går hver reklamepause ca, og jeg har observert at den jentungen ser helt psykopat ut, hun blunker aldri og har det samme gliset hele reklamen igjennom. Hva er det verden har blitt til? Cyborg kids!

Endret av milkyway
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg syntes det var noe creepy ved henne, kommenterte det til ei venninne i går men klarte ikke å påpeke hva det var! Det er i hvert fall en grusom reklame, og dansingen ser utrolig teit ut, særlig når de filmer henne fra skuldrene og opp, samtidig som man ser at hun gjør en dårlig koreografert dans!

Skrevet

Kjenner rytmæn i kroppæn, urrrgh den henger fast i hjernen min :(

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet

Hun er fæl ass. verste stemmen jeg har hørt.

Spesielt Spotify-reklamene er ille. for da MÅ man høre gjennom reklamene.

Jeg synes hun har skikkelig kjerring-sveis også.

Skrevet

Haha stakkar lille! Er hun ikke bare 8 eller noe?

...eller kanskje 1-2 da hun helt åpenbart er en robot.

Skrevet

Vær nå litt snille med hva dere skriver her inne da dere, jenta er tross alt bare 11 år... Bare et barn. Kritiser heller produsentene/manageren/folka bak, i stedet for henne? :)

Skrevet

De er herved kritisert for å true henne til å hole øynene oppe konstant, + dårlig dansekoreografi? :)

nei men hun er sikkert flink og har mange fans på sin alder. Selv ser jeg ikke poenget, jeg tror nemlig ikke det der er noen som helst sin egen stil.

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet
Selv ser jeg ikke poenget, jeg tror nemlig ikke det der er noen som helst sin egen stil.

hehe nei.. tviler på at hun ba om å få se kjerring ut på håret selv.

Skrevet

Du har tydeligvis ikke fått med deg hva tekstene egentlig handler om, men det kan jo være det samme. Sikkert ikke din musikksmak heller, men Lotta er faktisk utrolig flink! Sjelden man møter slike talenter. Det var bare utrolig gøy at Sony likte musikken og ville ha henne som artist. Ikke mange 11-åringer som har fått til det..

En utrolig irriterende reklame, men man kan ikke unngå å ha hørt navnet hennes hvertfall, og da har de vel oppnådd det de ville;)

Man trenger forresten ikke å ha rosa hår for å ha sin egen stil. Det handler vel om litt mer enn det... selvom jeg synes rosa hår er kult;)

Skrevet

Gjør hun? For jeg syntes jeg så det da hun hopper og snurrer, etter jeg skrev denne tråden! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...