Gå til innhold

Hvor mange takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange takkekort skrev dere/ skal dere skrive? Og hva koster takkekortene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 takkekort, 30 gaver (litt ekstra for feilskriving og til frisør ol.). Vi kjøpte kort for 31,- stykket. Det er kort hvor fotografens navn ikke står på forsiden (noe dyrere enn standardkortene de har altså).

1300kr alt i alt på takkekort.

80kr i porto (litt utland).

Masse kr i bensin (eh, vi har dieselbil, men kaller drivstoffet for bensin uansett :oops:), for vi har valgt å levere mesteparten av kortene personlig.

Skrevet

Kjøpte 200 takkekort, kostet ca 12 kr stk, men kjenner godt fotografen og fikk gooode rabatter.....(som fotografering som bryllupsgave!)

Skrevet

Har de siste kveldene skrevet takkekortene våre. 200 stk a kr. 14,- (egentlig 16,- pr. stk, men fikk 15% rabatt)

Beregner ca 125,- i porto (sender alle samtidig; B-post), da også vi kommer til å levere de fleste selv/sende med andre for levering.

Et tips: Gjemm 1 kort slik at du kan ha i bryllupsalbumen. Det har vi gjort, og vurderer å skrive "standardteksten" vi hadde i de inni, slik at vi om noen år kan se tilbake å komme på at vi skrev "Tusen hjertelig takk for xxx som vi fikk ....."

Skrevet

120 takkekort a 18,50;-

Ikke fornøyd med bildene i det hele tatt, så jeg skal prute når jeg henter albumet igjen!!!

Fru Nitha

Gjest Astra unplugged
Skrevet

140 takkekort á kr 16,- som vi monterer selv (ord. pris var kr 18,- per kort). Jeg synes godt vi kunne få en rimeligere pris på kortene, da vi nesten måtte ut med kr 6.000,- for et 20-bilders album og bestiller så mange kort...

Astra

Skrevet
Jeg synes godt vi kunne få en rimeligere pris på kortene, da vi nesten måtte ut med kr 6.000,- for et 20-bilders album og bestiller så mange kort...

Astra

Vi syntes også det ble dyrt! Betalte 5700 for 30 bilder i album, og betalte forstørrelser til flere tusen kroner i tillegg. Allikevel måtte vi betale vanlig pris for takkekortene. Da er det greit å vite at man iallfall bestemte seg innen fristen for å få 15% rabatt. Hvis ikke hadde det blitt enda dyrere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...