Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg ble fortalt ett par "vandrehistorier" som jeg synt var ganske skummle. Fikk nesten litt skrekken for å reise til syden, og lurte på om det virkelig skjer så mye grufull ting? Noen som har historier å fortelle, så er det bare å bruke dette forumet her! Her er iallefall en jeg har hørt: Det var ei jente som var på ett skumparty i Kos hvor hun da plutselig kjente noe som stakk i låret. Dette gjorde såpass vondt att hun gikk på doen for å sjekke hva dette var. Da fikk hun se att hun hadde fått ei sprøyte i låret, hvor det hang en lapp på som det sto: You got HIV. Og når hun da testet seg, viste HIV-testen positiv. En annen en var om ei jente som hadde blitt litt forelsket i ferieflørten sin, og når hun skulle reise hjem fikk hun ett brev av denne gutten. Han fortalte att hun ikke fikk lov til å lese det før hun kom hjem, noe hun lovde. Hun trodde jo att dette var ett kjærlighetsbrev og att hun hadde fått brevet slik at de kunne holde kontakten når de kom hjem, men da hun åpnet brevet på flyet så sto det: Velkommen til HIV-klubben.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hvorfor i alle dager bidra til hysteri ved å spre tåpelige vandrehistorier som noen har hørt av en som kjenner søsteren til en som var der med nevøen til en annen tre uker etter at noe hypotetisk sett skjedde med konen til onkelen til tremenningen til en ekskamerat?
Gjest Gjest_agnes_* Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Min historie er ikke halvparten så skummel eller spennende, men likevel en liten lærepenge om å se seg om og være litt på vakt. Vi var en gjeng i Tyrkia, på uterestaurant. Jeg satte håndveska mi litt bak stolen, litt sånn halvveis inni hekken. Det var halvmørkt, forresten. Da vi skulle gå, grabbet jeg håndveska og kjenta at det var noe som stakk, men jeg var vel litt halvbrisen etter noen glass vin, så jeg tenkte ikke over det. På neste sted skulle jeg på do og satte veska fra meg på golvet. DA så jeg et ganske stort, svart udyr eller insekt som stod omtrent limt fast på veska mi - med lange følehorn. Såvidt jeg husker, så var det ikke en kakkerlakk, men mye større. Dette dyret hadde jeg altså gått rundt med! Heldigvis fikk jeg ikke noen plager etter stikket.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Min historie er ikke halvparten så skummel eller spennende, men likevel en liten lærepenge om å se seg om og være litt på vakt. Vi var en gjeng i Tyrkia, på uterestaurant. Jeg satte håndveska mi litt bak stolen, litt sånn halvveis inni hekken. Det var halvmørkt, forresten. Da vi skulle gå, grabbet jeg håndveska og kjenta at det var noe som stakk, men jeg var vel litt halvbrisen etter noen glass vin, så jeg tenkte ikke over det. På neste sted skulle jeg på do og satte veska fra meg på golvet. DA så jeg et ganske stort, svart udyr eller insekt som stod omtrent limt fast på veska mi - med lange følehorn. Såvidt jeg husker, så var det ikke en kakkerlakk, men mye større. Dette dyret hadde jeg altså gått rundt med! Heldigvis fikk jeg ikke noen plager etter stikket. oii, da hadde jeg kunne ønske jeg hadde slippet å sett det dyret Det man ikke veit ...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Dytter! Anonymous poster hash: 16cea...899
Chiquita Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Mine verste skrekkhistorier er foreldre som ikke passer på sine barn... - barn løper ut i trafikken uten at foreldre reagerer - foreldre som ikke følger med ved bassenget. En gutt måtte få gjenoppleving også - mens vi så på... Før foreldrene fikk med seg st det var sin sønn... - barn som løper rundt omkring inne på restauranter - barn som er så 'hensynsfulle' at de hopper 'bomba' rett utenfor min solseng, og ikke utenfor foreldrene - fordi det spruter på 'boka til mor' (el.l) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå