Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Heisann Jeg innser nå at jeg burde forhåndsstemt, er ikke alltid det passer å stemme på selveste valg-dagen. :S Er det i dag alt skjer? Når blir alle stemmene opptelt? Wæææ! Jeg stresser litt, for jeg føler valgplikten min kalle! Men hvis de har åpningstider fra 10-14 kan jeg bare glemme å stemme. Hehe, så håper de har åpent til sånn minst til kl 6. Anyone? :D Er klar over at det sikkert er ulikt fra valglokal til valglokal. :S Men de tar vel høyde for at folk er på jobb/skole osv på dagtid? Jada, jeg vet jeg burde forhåndsstemt.
Gjest SmallTalk Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg mener at valglokalene stenger kl 20 i dag, og at dette gjelder for hele landet. Sjekk nettsidene til kommunen din, det skal stå der.
brumma* Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 I Oslo er valglokalene åpne fra 09.00-21.00. http://www.valg.oslo.kommune.no/ Hvis du bor et annet sted, sjekk kommunesidene for din kommune.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg stemmer i Bergen, her er det åpent 09-21, og det antar jeg er normen i hele landet. Jeg synes forøvrig de burde åpnet litt tidligere, så jeg kunne stemt på vei til jobb. Forhåndsstemming er jo ikke noe gøy, det er på valgdagen det skjer. Valgdagen er omtrent eneste dagen jeg liker stå i kø.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Åpningstider står på valgkortet ditt. Selvsagt har de tatt hensyn til at folk er på jobb. Forøvrig har du også rett på fri (en halvtime tror jeg) til å stemme i løpet av arbeidsdagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå