Gå til innhold

Biltur/weekend tur for 2;)

Gjest Frk.Poppins

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min tenkte oss på en liten "roadtrip" til helgen eller noe... <3

Vi bor i Rogaland, og tenkte på enten en weekendtur til kansje utlandet (men må ikke bli alt for dyrt da vi tenker på å kjøpe hus snart, jul osv, dere vet hva det går i) Må jo ikke bli for langt da, men tenker på en tur hvor man kan se en del, i rolige omgivelser.. romantisk middag, og lange romantiske netter;)

Det kan også være her i Norge, en "roadtrip" men trenger tips om noen fine, harmoniske hoteller/moteller... Det må ikke bli for langt hjemmenfra da vi ikke vil bruke all vår tid i bilen men et par timer går jo:)

Noen som har gjort dette, eller har noen hoteller/serverdigheter som er toppers for et ungt par som trenger å komme seg vekk litt og bruke tid på seg selv?

Spa, "gårds"hotell, storby, landehotell, "langsveien med natur hotell" ALT av interesse... :)

Det viktigste er vel at rommet ikke er lytt;)

Takker for svar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Bettina_*

Hva med Romatische Strasse i syd-Tyskland? Romantiske bindingshus, god vin og koselig stemning. Det er jo så rimelige flybilletter til Tyskland nå med flere selskaper, så jeg vil tro at dette absolutt ligger innenfor rammen til deres budsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Tiger_*

Hva med å dra til Tigerstaden? Mer enn nok aktiviteter som passer for alle. Hotell med sjarm og spa avdeling så kan dere ta en titt på er Holmennkollen Park Hotell (sikkert dyrt men..). Ligger ikke nede i verste Oslo gryta heller. Ellers er det jo mange hoteller å velge i. Av ting å gjøre så finner dere noen tips her. Her en også en liten guide over romantiske restauranter dere kan se på.

Uansett hva dere gjør, så kos dere :) Trenger ikke nødvendigvis bruke mye penger for å kose seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Skal sjekke det nå:)

Hva med kr.sand da? Noen som vet om noe der? Det er jo en idyllisk plass;)

Ser på forkjellige hoteller? men vil gjerne høre erfaringer fra andre? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. tror vi satser på en tur til krsand.. Han er på jobb nå å sa at jeg skulle velge et sted.. tror jeg skal se om jeg finner noen kjekke hoteller/kroer i krsand området eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...